Volgens me app zou ik vandaag me sprong hebben,gisteren had ik nog..denk ik eipijn en nu niet meer,wel nog vochtig beneden dus zou denken dat me ei geweest is maar goed dit maakt het wel onduidelijk ja
Deze was wel met 2de plas dus misschien te geconcetreerd, zal wel even door blijven testen maar irritanr is het wel Zelf laag libido en om nou iedere dag te blijve sexe nu 3 dagen achter elkaar, misschien morgen dan nog voor zekerheid
Ze lijken inderdaad heel erg op die van 2besure. Ik denk dat deze testen véél te gevoelig zijn voor je en daarom zo lang positief aangeven. Heel onhandig.
Ja zelfs de gevoelige van 2besure reageerde zo nier bij mij..zolang @babyhope hoe lang bleven ze positief bij jou? Hier nu net nog steeds.. dag 3 nu dus
Volgens mij 8dagen.. In ieder geval te lang. De 2 besure 2 dagen maar en de 3de dag is ie licht en springt ie
Pff zo lang ja denk dat hij wel gesprongen is want heb geen buikpijn meer 2besure is bij mij ook wel 2 dikke strepen 2 dagen maar een paar uur dat ik echt een knaller heb
Aah balen..maar wel duidelijkheid van de testen Hier is de test ook eindelijk lichter.. 5 dagen positief, gister niet getest dus misschien was hij toen al lichter