hallo allemaal... wie heeft er ervaring met de sensitest dipstick 4 dagen voor je nod dag? liefs michelle
bij mijn is het al weer een tijdje teurg geweest ronde 3 als het klopt bij mijn. ik ben ook weer begone met ovu.( ma dit keer niet die test die jij doet!) kijk ma in me album
Hmm.. bij mij gaven de sensitest dipsticks een heel licht streepje, maar daarna een paar KV testen gedaan en die bleven helemaal wit.. (was vorige week).. Daarentegen vanmorgen een matcare test gedaan, en die gaf nu ook een hééél licht streepje... Dus ik weet niet helemaal wat ik van die sensitest sticks moet vinden.. Heb er al veel meer klachten over gehoord dat ze vals posi geven enzo.. Ik zou als ik jou was sowieso niet op 1 merk testen vertrouwen.. altijd nog bij een ander merk ook een test doen voor de zekerheid En daarnaast nog ff 6 dagen wachten tot je NOD, want tis wel erg vroeg om te testen!
Ik hoor hier bijna alleen Maar negatieve verhalen over, ( valse lijntjes)over de sensitest ivutesten ben ik wel superpositief! Voor vroeg testen zou ik toch de kruidvat of trekpleister 2voor5 pakken
ik was ook nog niet van plan om te testen maar was benieuwd stel dat ik wel zwanger zou zijn of sensitest wel postief streepje geeft bij andere op 4 dagen voor nod en heb ook die van kruidvat 2 voor 5 euro in huis dus ga niet uit van 1 test...
ik heb positieve ervaringen ermee, ik ben super onregelmatig ongesteld, en vorige maand voor het eerst getest en goed geklust op dagen dat hij positief aan gaf en was wel meteen zwanger!
Nou meis.. ik heb 2 weken geleden door de zwangerschapstest van sensitest.. gezien dat het lijntje heellicht was.. daardoor ben ik eigen meerdere keren per dag gaan testen met sensitest.. en ja hoor zwanger.. ik heb er HELE GOEDE ervaring mee
oke thanxx lovecouple en hoeveel dagen voor je nod was dat~? dat je die sensitest zwangerschapstesten gebruikte?
heb er ook goede ervaringen mee maar denk dat het per persoon zal verschillen of ze hem prettig vinden of niet. 5dagen voor NOD al licht positief.
2 weken voor nod gaf die een lichte streep.. en de laatste week voor nod was die wel duidelijker.. en nu ben ik 1 weer overtijd zeg maar.. en nu is die dik positief
een zwangerschapstest al 2 weken voor nod een lichte streep? dat is snel! nou ik heb er vanmorgen 1 gedaan van sensitest nou geen streepje te bekenen dus ik zal wel gewoon zaterdag ongi worden!
Ik zou de dipstick van Matcare gebruiken. Ik hoor soms dat meiden voor hun nod licht positief testen met de Sensitest dipstick en later toch ongi worden. Met de Matcare dipstick testte ik 3 dagen voor nod meteen duidelijk positief. Er verscheen direct een lijn!
Ik heb positieve zwangerschapstesten van matcare, sensitest en testjezelf.nl gehad. de rest was negatief en de negatieve testen hadden het goed, want ben afgelopen zaterdag gewoon ongesteld geworden. Dus matcare en sensitest geven wel degelijk een vals positief resultaat!
ik wil je niet bang maken, maar het kan misschien ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad, en dat de testen wel kloppen..? liefs Daantje
ik heb vandeweek positief getest met test van testjezelf.nl (zie album) en net met kv test en die zegt negatief
Heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik had verder ook helemaal geen kwaaltjes en nu ik ongesteld ben is dat eigenlijk ook niet anders dan normaal. De testen die negatief waren toen bleven ook echt negatief, geen indrooglijntjes geen lijntjes die je in het licht moest houden enzo. De testen die positief waren, waren wel erg moeilijk te zien... ze waren er wel, maar ze waren licht en ze bleven ook licht. Door die spanningen van het psotief en negatief worden van die testen was ik ook overtijd, toen ik er even een weekje niet zo mee bezig was werd ik ineens ongesteld. Heb trouwens ook weleens gehoord dat als je teveel eiwitten in je urine hebt dat een test ook positief resultaat kan geven zonder dat je zwanger bent. Dat komt vaak voor bij een blaasontsteking, dus misschien heb ik wel een blaasontsteking gehad ofzo.