Joyce, ik heb het hier al eerder gelezen,maar ik zie dat je de ovutesten van het kruidvat hebt. Toen ik met ovulatietesten begon, had ik ook de testen van kruidvat. In had rond ei een +test, daarna aldoor -,maar ineens werden ze weer +. Hier had ik gelezen dat ovutesten een zwangerschap kunnen aanduiden,maar dat dit ook vals kan zijn. Ik had goede hoop, ze bleven +. Maar na een week overtijd en negatieve zw.test, werd ik ongesteld en heb ik die testen meteen de deur uitgedaan. Wat het is geweest, geen idee... het kan zo zijn dat ik wel zwanger was maar dat het vroeg is misgegaan. Maar het kan ook zijn dat die testen troep zijn. Iets wat ik veel lees over de testen van KV. Maar....ik hoop voor jou van harte dat je zwanger bent! Ben je uitgegaan van je langste cyclus? En welke zw.test heb je gedaan? Gr, mex
hoihoi ja klopt zijn van het kruidvat maar had ook een sensitest gedaan van een vriendin en ook die was posi ik heb een zwtest gedaan ook van kruidvat maar die was nega helaas dus nog maar even afwachten vorige ronde had ik een posi zw test van cb de normale + maar helaas ging het daarna al mis heb er dus maar een paar uur van mogen genieten en aangezien ik dus niet weet hoe me cyclus nu precies zal zijn dacht ik ach heb toch nog ovu testjes liggen dan gaan we maar eens kijken wat die doen en die geven nu dus echt goed posi aan de controle streep is lichter dan de teststreep maar ja dat zegt dus helemaal niks meer als afwachten kan ik nu dus niet doen zou ook wel heel erg mooi zijn als het nu weer gelijk raak zou zijn. groetjes joyce
joyce, goed dat je er ook sensitest naast hebt! Het enige wat je nu kan doen is afwachten he? Trutje.... leuk rijtje testen !
Ik heb zonet mijn 3e en laatste ovu test gedaan en ook deze was positief. Nu 3 dagen achter elkaar een positieve test. Ik had nu al wel ongi moeten worden maar ook dat blijft nog weg. Voel me verder ook goed alleen ben ik de laatste tijd heel erg moe. Ik ga morgen maar eens een zw test halen. Gr Claudia
Ben ik weer. Vanmorgen een zw test gedaan en hardstikke positief. We zijn meteen naar de dokter gegaan en die stuurde mij door naar de verloskundige. Daar hebben wij op 19 februari een gesprek en op 25 februari onze eerste echo. We zijn zo blij. We kunnen niet wachten tot het zo ver is. Gr Claudia
hey meis super gefeliciteerd met je zwangerschap hier is er nog steeds geen nieuws geen ongi iedergeval kan ook zo zijn dat me cyclus van slag is nadat het vorige maand na een posi zw test vrijwel gelijk daarna mis is gegaan we zien het wel heb verder geen klachten behalve van de griep dan ben dus ook bang dat ik toch ongi ga worden mocht ik na het weekend nog niet ongi zijn dan doe ik wel weer een zwtest denk ik met me oudste dochter was ik 6 weken voordat ik een posi test had. mocht ik wel zwanger zijn dan is het super tzou dan mijn 4de kindje zijn en de eerste van me vriend en mij samen. groetjes joyce ik hou jullie op de hoogte
vanaf wanneer zou je zo'n ovulatietest kunnen gebruiken ? Zwangerschapstesten zijn pas 4 dgn voor nod, dat weet ik, maar ovutesten wil ik ook graag weten. Weet iemand dit? groetjes!
Ik had 4 dagen voor nod een positieve ovulatietest. 3 dag voor nod had ik een testlijn die donkerder was dan de controle lijn. Mijn zw testen waren ook duidelijk positief. Ze staan in mijn album!
jeetje wel laat zeg! Dan kan ik eigenlijk net zo goed wachten en een zwangerschapstest gebruiken. Ik dacht dat je het al ongeveer een week van te voren kon testen evt. Dat wordt nog een week afwachten maar, pffff! Groetjes!
Te vroeg positief testen kan alleen maar onduidelijkheid opleveren. Ik was zelf niet zeker of ik mijn eisprong had gehad dus bleef door testen met ovulatie testen. Als mijn ovulatie testen niet positief waren geweest had ik geen eens een zwangerschapstest gedaan voor nod denk ik. Maar nu wou ik gewoon zeker weten of het niet toch mijn aankomende eisprong was. Dus gewoon ff geduld hebben
mm heb over 3/4 dagen mijn NOD maar had vanmorgen geen posi ovu test Voel echter nog geen menstruatiepijntjes zoals normaal. Moet ik de hoop dan nu al opgeven?
niet iedereen test positief met ovulatietesten, net zoals sommige meiden pas op NOD positief testen of later pas.. dus tuurlijk is er nog hoop meid