Hoi , de mevrouw van MVM is net langs geweest en die keek op de test en zij nee nog niets te zien en liep naar buiten maar ik keek op de verpaskking van de test en er stond dat je tot 10 min moet kijken daarna is die negatief en 3 min nadat ze had getest liep ik naar buiten en zag ik toch wel degelijk een licht streepje even breed als de controle streep en een heeel licht kleurtje echt heeel licht hoor maar wel in het buiten licht, een licht streepje maar die vrouw ging al 2 min na de test weg en zij dat ze volgende week maandag terug komt maar hier komt het rare ze zecht dat die testen van haar pas reageren op 500 hcg en een gewone test op 50 hcg maar ik heb al een stuk of 10 testen gedaan al vanaf 21-04 en 4 ervan licht positief en 3 heel licht positief en 3 zo goed als negatief, ik snap dus niet hoe deze dan licht positief kan zijn , moet die van MVM echt duidelijk positief zijn of mag ie ook licht positief >????<
Dan heb je waarschijnlijk nog te weinig hcg in je lichaam. De test wordt vaak meteen al heel donker en dan pas kan je meedoen met MvM. Hoeveel weken ben je nu?
ik zou nu 5 weken en 6 dagen moeten zijn gezien vanaf me curretage 04-04 geklust 07-04 geklust 08-04 eiersprong gevoeld 19- buikpijn innesteling ??
daar heb ik ook al aan gedacht ja maar heb er nog niet echt veel over gelezen ,,, moet ik maar even gaan doen ik heb gister een urine test in het ziekenhuis laten doen die uitslag heb ik als het goed is donderdag ik hou jullie op de hoogte
Ik heb net de afspraak met MvM gehad, bij mijn was de test super duidelijk. Zal deze zo in mijn fotoalbum zetten. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger.
bij me vorige zwangerschap was ie ook zo donker maar er staat toch echt een streepje bij mijn test wel licht maar wel duidelijk zeker nu ie opgedroogt is heb net een test van kruitvat gedaan 2 voor 5 euro en die geeft ook weer heeel licht positief maar moet je echt heeeel goed kijken hoor
bij eem bbz kan je hcg juist heel hoog zijn! Het kan wel zijn dat je eisprong de 19e was, want een innesteling voelt bijna niemand. Misschien dat je de 8e iets anders voelde. Of kan dat echt niet denk je???
Ja hoor, tuurlijk kan je zwanger zijn! Als je eisprong rond de 19 was dan ben je nu iets van 3 dagen overtijd en dan is het niet gek als het streepje nog licht is! Dan zou ie over ongeveer 4 dagen wel een stukkie donkerder moeten zijn! Kruidvat 2 voor 5 is heel betrouwbaar
volgens mij heb ik ook vorige week ergens nog gemeenschap gehad ik heb nu beetje buikpijn en steekjes iets onder me navel in het midden en de zijkanten en trekkend gevoel en gister 1 kleine drupel wit rolze en vandaag een dun penne streepje bruin en nu niets meer ??? ik weet het nie
Hoi Staartje, Heb je je vorige cyclus een miskraam gehad? Kan het niet zijn dat er nog wat rommel is achtergebleven? Als je 7 april zwanger moet zijn geworden en je test is nu zo licht, ben ik bang dat het niet goed zit. Waarschijnlijk wordt je dan binnenkort flink ongesteld. Als je vorige week zwanger bent geworden (en dat zou kunnen als je vorige maand een miskraam hebt gehad, want dan is je cyclus vaak langer) dan ben je heel vroeg met testen en moet je nog even wachten. Het is nu echt afwachten. Niemand die je nu zekerheid kan geven. Het is alleen wel goed om te laten checken of er niets van de miskraam in je baarmoeder is achtergebleven! Liefs, Pechvogel
He meid, ALs je 7-4 geklust hebt en 8-4 je eisprong gevoeld hebt, waarom zou je dan niet zwanger kunnen zijn? Da's dan toch gewoon goed mogelijk! Succes met wachten op je urine test donderdag... Dan heb je gewoon de duidelijkheid die je nodig hebt, ipv dit vage wel/niet... Ik hoop het heel erg voor je!
de urine test van de dokter was negatief en die van vanmorgen was heel heel licht positief nog steeds heb vandaag 1 heel klein stippje bruin gehad en buikpijn misselijk en moe moe moe hoofdpijn het kan niet van me vorige zwangerschap zijn ik heb 2 weken na curretage negatief getest,