Misschien een hele domme vraag Stel je hebt geen eisprong. Maakt je lichaam dan dus ook geen LH aan? Of hoe werkt dat? En hoe kom je er achter dat je geen eisprong hebt? Ik ben benieuwd, want ik ben nu met de ovutesten bezig, en bedenk me ineens; wat nu als ik helemaal geen eisprong heb?!
hey Stier geen eisprong kun je niet met een thuistest aantonen. Wel kun je een vermoeden krijgen, of het daadwerkelijk zo is kan een gynaecoloog voor je onderzoeken. Maar volgens mij kan het na pilgebruik een tijdje duren totdat je weer een normale eisprong hebt. Groetjes
Maar hoe kom je er achter dat je geen eisprong hebt dan? Vorige maand heb ik ook met ovulatie-testen geprobeerd mijn eisprong te bepalen, maar (zie mijn album) ik heb niet een hele duidelijke streep gehad... Ben dus nu een beetje onzeker...
Maar die van 30-10 is al duidelijker dan die andere... Misschien in je volgende cyclus rond een bepaalde datum meer dan een maal per dag testen? Of ook gaan temperaturen?
Ik denk dat je wel een posi test hebt gehad, 30-10. Loopt jou banner wel goed trouwens? Je hebt altijd wel LH in je lichaam, maar bij geen eisprong zou je altijd maar een heel licht zichtbaar lijntje hebben.
Je kunt alleen met tempen of via bloedonderzoek vaststellen of je een eisprong hebt gehad. Ovutesten meten je LH piek die aangeven wanneer je je eisprong kunt verwachten. Het is niet gezegd dat ie dan ook daadwerkelijk spring. Maar gewoon lekker er vanuit gaan dat wanneer je een positieve test hebt, dat het goed is. liefs