Had gister een positieve ovu test van sensitset(dacht ik), maar heb net weer een test gedaan en was nu overduidelijk positief! Donkerder als de controle streep! Heb iedere dag rond 17.00 gestest en vandaag om 11.30u. Ben wel al een tijd wakker enzo hoor en was geen ochtend urine. Zou dat de test beinvloed kunnen hebben? Nu hebben wij het om de dag gedaan en de afgelopen 3 dagen elke dag, maar is het slecht om zo door te gaan totdat de ovu test weer negatief aangeeft? Ben ander bang dat ik mn ei mis als ik t rond mn ei niet dagelijks doe.... Heb wel eens gelezen dat het zaad achter uit gaat als je het dagelijks doet?! Hoor het graag van jullie dames! Ben erg onzeker wat dit betreft bang dat ik me ei mis of iets dergelijks haha
Zaad overleeft wel een paar dagen dus als je gister geklust hebt en vandaag je ei hebt, komen ze er nog. Maar vandaag nog eens klussen kan ook. Als dit de laatste pos test is, hou je hierna toch gewoon wat rust?! Niemand weet precies wat goed is voor jou, iedereen is anders, helaas de goede tip is bij iedereen anders...
Als er niets aan de hand is met het zaad van je man (ga daar vanuit, als je net begonnen bent) dan maakt het niet uit hoevaak je vrijt, als je maar in je vruchtbare periode zit. Als je man minder goed zaad heeft dan kan het beter zijn om niet te vaak te vrijen: het beste zaad komt eerst en kan dan al 'te oud' zijn tegen de tijd dat je ei komt. In zo'n situatie kan je beter 7 dagen voor je eisprong stoppen met vrijen en pas weer aan de klus gaan (1 of 2 keer) als je een positieve ovutest hebt. Maar, ik zou ik jouw geval gewoon uitgaan dat het allemaal goed zit en dan heb je een perfecte klusscore! Misschien vanavond nog een keertje voor de lol?
Bedankt voor de snelle reactie dames! Top! Wij zijn pas in ronde 2 dus ga er idd vanuit dat alles goed is en vanzelf gaat! Ga vanavond nog maar een keer klussen, gelukkig vinden we het allebei leuk om te doen En zo weet ik zeker dat we er iig alles aan gedaan hebben deze maand! Wel heb ik meer zin om te klussen als voorheen toen we nog niet aan kindertjes dachten, hebben jullie dit ook?
Nou had net een positieve test dus dat betekend toch dat je eisprong binnen 24 tot 48 uur plaats vind? Dus dan heb ik mn ei morgen als t goed is? Nou ja ga gewoon lekker klussen dan mis ik m zeker niet! haha
Veel plezier! En maak er wat speciaals van: het zou zo maar eens dé keer kunnen zijn! De verwekking van jullie wondertje!
Dank je wel gaat vast en zeker lukken! Ga het denk nog iets specialer maken met een kaarsje erbij etc!
ja klussen maar.. Kan zijn dat je morgen nog iets positiever test, weet je helaas niet van te voren.. Zou gewoon lekker klussen, als jullie het allebei fijn vinden. Genieten hoort er ook bij he?!
Net weer een test gedaan, en hij is lichter als gister, had zoals jullie kunnen lezen gister een echte positieve test want hij word nu weer lichter, houd dit in dat mn eisprong vandaag is? Heb wel afgelopen 4 dagen geklust dus dat zit wel goed, maar is het beter om vandaag ook te klussen? Ben benieuwd....
Goeie vraag, ik weet namelijk ook niet altijd wanneer nou het beste is om te klussen. Als ik jou was zou ik vandaag, als jullie zin hebben, nog een keer klussen. Niet geschoten is altijd mis, nietwaar? Ook fijn om te lezen dat het geen kwaad kan om een dag of 7 voor het ei even te stoppen met klussen en dan weer verder te gaan. Ik had gister een wat donkerdere streep(ook sensitest) en we hebben wel geklust. Ik verwacht vandaag of morgen de echte positieve test, kan het dan geen kwaad als we vandaag ook klussen?
ik weet t ook echt niet, gaan vanavond nog maar een keer! Mn vent weet niet wat m overkomt elke dag! hahaha Als ik jou was zou ik t vanaf nu ook gewoon elke dag doen! Zeker als je morgen een posi test zou krijgen!
Hey ccwomen! Ik heb net de eerste test van vandaag gedaan en....hartstikke positief! Ik doe er straks nog 1, meestal tussen 18.00-18.30, ben benieuwd of ie nog positiever kan. Maar 1 ding is zeker....hier wordt straks zeker geklust Ik belde mijn man al op: "NU naar huis komen!" We lagen helemaal in een deuk en we weten ook wel dat dit niet mogelijk is, maar ik heb wel gevraagd op tijd naar huis te komen ! Hahahaha...ja,je vent weet niet wat 'm overkomt, iedere dag! Mooi leven voor de mannen toch? Groetjes!
Heee mexicang! Ohh goed man, nou snel aan de klus dan! hahaha kon hij er wel om lachen? Ik doe dat ook wel is en mijn vent moet er altijd om lachen! Gelukkig! Ik lees wel is dat sommige mannen het niet leuk vinden dat ze moeten, maar de mijne heeft er totaal geen problemen mee! Gelukkig hihi En idd hij weet niet wat m overkomt iedere dag feest! Hier word ook vanavond weer geklust hoor Have fun tonight!
Hey CC! Nee, mijn man heeft er helemaal geen moeite mee! Hij moest erg lachen om mijn belletje en smsje. Ik denk dat van ons 2-en hij het meest enthousiast is en als het aan hem ligt: iedere dag. Hij wil geen kans onbenut laten. Vanmorgen uit bed even temp opgenomen, die was nog laag, dus geen eisprong gehad. Ik voel wel wat rommelen in mijn lijf, maar ik denk dat we vanavond maar op tijd naar bed gaan en er nog een klus tegenaan gooien Ik weet dat om de dag voldoende zou zijn, maar straks missen we het ei... want gister een +test, kan ook betekenen dat morgen pas het ei springt, en dan is de klus van gisteren toch wel te vroeg geweest. Blijft soms lastig he? Zoeken naar de beste dag en de beste 'methode' Jullie hebben het tot nu toe toch iedere dag gedaan? Is jou eisprong geweest? Of moet die ook nog komen? Groetjes!
Leuk is dat als ze er helemaal voor gaan, en ook nog kunnne lachen om die smsjes! Hier gelukkig ook haha, zou t erg vinden als manlief niet zou willen klussen voor een goed doel! ook al is een gepland. Ja afgelopen 5 dagen ieder avond gedaan,wilde mn ei ook niet missen! Dus heb als t goed is gister /vandaag mn eisprong gehad, want had eergisteren een positieve ovutest in handen, en hij was gister al lichter en vandaag geen 2de streep meer te zien. Dus het is nu aftellen en afwachten! Succes nog en veel plezier
Spannend! Ik vind het wachten altijd erg spannend, en erg lang duren.... Ik heb net weer een test gedaan: positief! Klopt mijn gevoel dus inderdaad dat mijn ei nog niet is geweest. Deze test was eigenlijk nog donkerder dan die van gisteren. Moet ik nu uitgaan van deze test? Ik heb mijn man al een sms gestuurd, dat ie op tijd naar huis moet, heeft ie lekker vroeg weekend
@Mexicang Vooral blijven klussen Mijn ei was de dag dat mijn ovu testje negatiever werd (zie album) Liefs
Dank je wel Bright! Duidelijke foto trouwens En het verloop is eigenlijk net als bij mij, ik verwacht dat morgen de test minder zal worden en dat ik dan mijn ei heb. Dan zit ik inmiddels op dag17 (vandaag dus dag 16) en dan mag het ook wel bij een gemiddelde cyclus van 32 dagen. En dat meerdere dagen achter elkaar klussen kan geen kwaad voor het zaad?
Mijn manlief heeft een mindere kwaliteit zaad en wij hebben gewoon iedere dag geklust. Je hebt natuurlijk aan om de dag ook voldoende hoor Liefs