Ovu testen en onregelmatig cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melovekane, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Mijn cyclus is nog niet helemaal in orde. Ben 3 juni gestopt en ben toen na 10 weken ongi geworden ( rond 13 augustus) toen na ongeveer 2 weken een week lang steeds een beetje bloed/roze slijm verloren. Nu dacht ik laat ik eens die ovutesten proberen. Ben er vandaag mee begonnen, maar ja weet dus eigenlijk niet of ik nu zou moeten beginnen haha. Nu vond ik de test ook niet heel erg duidelijk.

Bijgevoegde bestanden:

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik zou beginnen met een ander merk testen. Deze van kruidvat LIJKEN altijd positief. Geven in iedergeval heel snel een tweede, donker lijntje. Je kan op internet veel betere en VEEL goedkopere krijgen!

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Bij mij liep de kruidvat wel goed op.. Maar heb ook een clearblue achter de hand!

Streepje kan idd donkerder!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Vooral als je een onregelmatige cyclus hebt zou ik ovulatietesten bestellen bij Z&K, want dan kun je er nog wel eens veel nodig hebben per cyclus.

De KV ovulatietesten zijn volgens mij ook wel goed hoor, alleen veel duurder. Bij deze test moet het streepje echt donkerder zijn dan de controlestreep, dan is het positief. Het streepje van jou, kun je opzich je hele cyclus hebben en zegt daarom niet zoveel.

5. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Okee thanks voor de tips! Ja ik was bij de kruidvat en toen heb ik deze maar ff mee genomen!
    Welke site verkoopt goede?!

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb de dipsticks van Zwanger en Kids. Goede testen, als je het mij vraagt.

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik breek even in in dit topic, heb namelijk ook een vraagje:

ik had vorige week, zaterdag en zondag een donkere ovulatietest van kruidvat, op maandag werd hij minder donker. Nu had ik hier op het forum een bericht over geplaatst en iemand antwoordde toen waarschijnlijk heb je dan op zaterdag je eisprong gehad. Maar zoals ik het begrepen heb is dat op het moment hij donker is het nog minimaal 24 uur duurt voor je eisprong komt dus zou het niet eerder kunnen zijn als zondag. Op maandag had ik pas slijmerige afscheiding. Nu hebben wij zaterdag,zondag en maandag geklust is dat dan goed of had ik het op andere dagen moeten doen? ben zo onzeker of ik het nou wel op de juiste manier doe, vooral omdat ik ook een hele onregelmatige cyclus heb na het stoppen met de pil (mei gestopt, 10 augustus pas eerste menstruatie en tot nog toe nog geen tweede menstruatie)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Heb je een foto van je testrijtje? Als je op zaterdag een positieve test had dan springt je eitje binnen 12-48 uur. Dus als je dan zaterdag en zondag heb geklust dan is dat al voldoende. Ik heb bij deze zwangerschap en mijn vorige zwangerschap geklust op de dag van de positieve test en dat was blijkbaar ook al voldoende ;)

Maar je geeft aan dat je maandag dus eigenlijk pas vruchtbaar slijm had? Ik kreeg meestal vruchtbaar slijm 4 dagen voor mijn eisprong namelijk... Heb je na maandag nog doorgetest?

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    nee de test werd op maandag weer licht daarom heb ik niet doorgetest, het was eigenlijk heel raar deze maand, ik had op vrijdag een beetje vruchtbaar slijm en op maandag ook een beetje, maar lang niet zo erg als vorige maand, toen had ik geen idee wat het was omdat ik er toen nog niet mee bezig was, maar toen had ik het echt wel een paar dagen. Helaas heb ik geen foto van het testrijtje, heb ze allemaal weggegooid, er zwerven wel in andere topics nog foto's rond maar kan ze nergens meer vinden.

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    En vanaf dinsdag geen vruchtbaar slijm meer gehad? Dan denk ik toch dat je met je ovutesten wel goed zat en het weekend vruchtbaar was en dan heb je ook goed geklust, spannend!

11. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    na dinsdag inderdaad niet meer, heb ook allerlei vage klachten, pijn in onderbuik, met vlagen misselijkheid, me borsten zijn hard maar doen niet zeer. Maar misschien heb ik ook al deze rare dingen wel omdat ik het zo graag wil, had gister getest is natuurlijk ook wel veel te vroeg maar die was helemaal negatief.

bedankt voor je adviezen.

12. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @wendy.. oh jij ook al zo'n raar cyclus! echt zo vervelend!
    maar spannend of het gaat lukken! en ja je kunt jezelf vanalles aanpraten hoor... ik heb namelijk ook al allemaal klachten gehad maar was niet zwanger...

ik had gisteren ochtend ook ineens dikkere afscheiding ( en olakkerig) en zat beetje bloed bij.. ei of niet? wij klussen om de dag..

13. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ja ik ook al zo'n rare cyclus, heb inderdaad ook het gevoel dat ik me zelf maar wat aangepraat heb hoor, klachten zijn nu veel minder maar zijn er nog wel. Ik heb toevallig sinds gister ook dikke, plakkerige afscheiding, weet niet wat dat betekend. Maar klus je de hele maand om de dag?

14. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @wendy424: wij klussen als mogelijk is om de dag. Laatste dagen ineens weer meer bloedverlies.. maar ja is het een ongesteldheid?! ik heb echt geen idee. Ik kan nu dus niet om de dag klussen omdat er gewoon steeds wel eens bloed bij zit. en dan heb ik zo iets van tja heeft het nut wat we nu doen!
    ik heb gewoon helemaal geen idee meer hoe mijn cyclus in elkaar zit...
    ik wacht het nog ff af en dan maar eens naar de dokter denk ik...

15. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    dan is het inderdaad wel een goed idee om naar de dokter te gaan, ik heb nooit tussendoor bloed, maar heb je al wel een test gedaan? kan altijd dat die bloeding daarbij hoort ;) Ben tot nog toe nog niet ongesteld, ga morgen nog maar een testje wagen, maar aan de andere kant wil ik helemaal geen test doen, bang dat ik teleurgesteld wordt.

16. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ik had het bij de vorige keer ook toen ik stopte met de pil. Maar nu is het al voor de tweede keer. Nee, ik heb nog niet getest omdat ik eigenlijk niet weet wanneer ik dat zou moeten doen.
    En ja ik wil graag naar de dokter maar ben weer zo'n schijterd. Sommige zijn bang voor de tandarts, nou ik voor de dokter haha

En heb je al een testje gewaagd??

Deel Deze Pagina