meerdere ovulaties in 1 cyclus??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MetteMarit, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MetteMarit

MetteMarit Niet meer actief

Beste meiden.
    Al 5 maanden probeer ik zwanger te raken van ons 3e kindje.
    Ik gebruik sinds 4 maanden de ovulatie testen van babyboomshop.nl
    zeb werken in mijn beleving prima!
    Nu heb ik alleen deze maand het meest vage meegemaakt waar ik echt niets van snap

Mijn cyclus is enorm regelmatig van 28 dagen en mijn dagen zagen er in februar als volgt uit:

7 NOD
    22 dik posi ovu
    23 lichter posi
    24 nega
    25 dik posi
    26 dik posi
    27 dik posi
    28 posi
    en vandaag 1 maart nogsteeds posi!

ik heb dus meerdere ovulaties in 1 maand...Hoe kan dit>?
    iemand van jullie ervaring??
    ik heb wel gelezen over kosmobiologische eisprong enzo.maar zo weinig info verder over te vinden.
    Kan iemand die dit ook heeft gehad antwoorden? of iemand iets gevonden aan info?

En de vraag....7 maart is mijn NOD, maar veranderd deze nu door mijn meerdere ovulaties in 1 cyclus??? geen idee meer, ben er zo van in de war......weet gewoon niet meer wat nu:(
    bedankt voor de reacties alvast!

2. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Misschien heeft je eisprong de 1e keer niet doorgezet en is de daadwerkelijke eisprong dus pas bij de 2e keer geweest.Ik heb hier wel eens het een en ander over gelezen,en lijkt me dat dit bij jou ook is gebeurd.
    Wat betreft NOD zou ik dan uitgaan van je laatste posi ovu testjes.

3. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd een heel onregelmatige cyclus. Mijn lichaam kreeg zelden een eisprong maar deed wel een poging om het eitje te laten springen. Daardoor had ik dus verschillende keren een positieve ov test maar aan mijn temp kon ik zien dat mijn eitje niet was gesprongen. Misschien dat nu ook bij jou gebeurd? Dat het de eerste keer niet helemaal was gelukt en daarna weer een poging heeft gedaan om te springen...

4. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

ik zou maar eens een zwangerschapstest gaan doen

5. Missy79

Missy79 Actief lid

Feb 11, 2010
    449
    0
    0
    Ey mutsie,

ik vermoed nog steeds dat je preggie bent :p

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Als je twijfeld kun je een zwtest doen of ons eens de testjes tonen...kunnen we je verder helpen.

7. MetteMarit

dank voor jullie reacties, zwangerschapstest heb ik gedaan, die was negatief eergister.....
    verder ga ik morgend e dokter maar eens bellen, miss die meer info?
    Wat btreft niet goed doorbreken, hij was dik posi de testlijn was donkerder dan controle lijn bij alle 6 x....en zat 2 dgn tussen dat ie nega was....1e dag posi 2e dag posi....daarna 2 dgn niet...en toen weer dik wel....

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Dat een ovutest dik/knal/vet posi is, wil nooit zeggen dat het eitje ook daadwerkelijk gaat springen.
    Temperaturen zegt dat wel (en echo's natuurlijk).

9. MetteMarit

als een ovu test dat niet aangeeft waarom zijn ze dan gemaakt????
    dat zou betekenen dat je ze net zo goed niet kan gebruiken ??????

Share This Page