Ovu testen graag even mee kijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ashleyrachel, 22 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dag dames
    Aankomende maandag 2 weken overtijd, nog steeds geen positieve zwangerschaps test.
    Dus dacht ga toch eens kijken of er een ei spong aan komt ofniet.

De bovenste test is van gisteren
    Onderste vandaag. Ik twijfel of die vAn vandaag
    Duidelijker is? Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      19
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Die vandaag lijkt duidelijker, maar een ovu test hoeft niet op te lopen dus het zegt niks een aankomende lh piek helaas.

3. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Rogijuli, ja leek mij ook duidelijker maar twijfel zo,
    Heb teouwens vanmorgen na dat ik twee dagen njet kon tempen weer getemd en afgezien je laats mee keek in me kaartje zat nog steeds op 36,7 wel gelijk in bed getemd, vindt het zo verwarrend allemaal

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Je ei is nog steeds niet gesprongen gezien je temperatuur.
    Had je kaartje even terug bekeken maar 36,7 is gemiddeld bij jou.

Hij moet toch echt naar de 37.0 of hoger gaan.

Zou dus blijven testen en tempen.

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    2 weken overtijd? Is dat vaker bij je? Of ben je heel regelmatig. Lijkt me iets om even naar te laten kijken anders. Mijn ovutesten waren trouwens steeds zo'n streep behalve vlak voor ovulatie: dan was ie opeens knaldonker.

6. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Bioluun
    Nee normaal regelmatig, dus die twee weken overtijd is een verrassing wat nu begind te irriteren haha.
    Als ik aankomende week nog niet ongie ben dan wordt ik door gestuurd voor een echo als het goed is.
    Ben hier en daar nu steeds misselijk, buikkramp, en mega branderig gevoel in me borst en meer bultjes. Dus de arts wou het nog ff een weekje aanzien in verband misschien een lage aanmaak van hcg.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je gewoon een cyclus overslaat. Dat gebeurd wel eens vaker zonder reden
    Daarbij ben je ook net pas 5 rondes bezig/vrij van ac en dus kan het zijn dat je nu gewoon een uitschieter hebt, hoe vervelend dat ook is helaas.

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    +1

Ik denk dat je een eventuele zwangerschap nu wel opzij kan zetten. Ik lees in andere topics dat je nog hoop hebt daarop (bijvoorbeeld doordat je traag HCG aanmaakt), die kans lijkt mij echt heel klein.:(

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Is het een idee om aan je HA te vragen of je gewoon bloed mag laten prikken op hCG? Dat geeft m.i. meteen duidelijkheid en dan is een echo ook niet nodig. Zelfs bij "traag hCH" zou het nu toch zeker meetbaar moeten zijn.

Verder eens met RoGiJuLi en bozoe.

10. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hou er ook wel rekening mee dat ik een ronde heb over geslagen vandaar ook weer de ovu testen.
    Ben echter niet nog maar 5 rondes bezig, zijn bezig vanaf januari, rondes die in me handtekening staan zijn vanaf dat ik het forum ontdekte.
    Echter vandaag weer een hele lichte ovutest in ieder geval duidelijk lichte dan gister.

Bloedprikken heeft de huisarts zoiets van als het volgende week nog niet zo ver is gewoon liever een echo, omdat ze dan gelijk wil laten kijken waarom het dan zou uit blijven.

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je al nieuws TS?

12. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Bloedtest gister gehad en vandaag een negatieve uitslag was wel hcg aangetroffen maar de arts vondt het te weinig.
    Dus weer vrolijk verder met ovu testen

Deel Deze Pagina