Vanochtend gebruikte ik voor het eerst een 2v5 test van de Kruidvat. Ik zag al snel een streep verschijnen en wel... precies in het midden! (zie foto). Laat die optie nou net niet in de handleiding staan... Omdat ik stiekem hoopte op een verstopt 2e lijntje heb ik de test opengesloopt (leuke bezigheidstherapie op de zondagochtend). Helaas: heb geen 2e streepje kunnen vinden. Maar wat ik nou wel graag zou willen weten is of dit vaker met de 2v5 testen gebeurd?
Misschien zit de strip er scheef in, even het omhulsel slopen Ohhhhhh had je al gedaan.... Dan negatief en een nieuwe pakken
Zo ben ik er inderdaad achtergekomen dat het streepje waarschijnlijk bij de 'c' had moeten staan, maar als je de eerste keer zo'n test gebruikt krijg je wel even een hartverzakking! Maar komt dus vaker voor als ik het zo hoor
hahaha sorry moest even lachen om die foto en dan je tekst... dat die optie niet in de handleiding stond Denk dat het stripje is verschoven...stom zeg... Doe je voor t eerst zo'n test heb je dat
Stripje zit er niet helemaal recht in. Gebeurt wel vaker, maar dit is inderdaad wel even schrikken haha. Op deze foto is hij ook nog niet helemaal opgedroogd. Hoe ziet hij er nu uit, zonder omhulsel?
Heb gisteren na een half uurtje nog even gekeken, toen ook geen 2e streepje. Maar zag vanochtend dat mijn temperatuur flink is gezakt, dus op naar de volgende ronde