meiden is het echt zo????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ellen291982, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

#1 Ellen291982, Nov 8, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 8, 2010
    Ik had een paar zwanger en kids testen gedaan voor mijn nod (weet het moet eigenlijk niet maar ben erg ongeduldig;)) allemaal negatief.

Nu had ik gependeld en die zei dat ik zondag posi zou tetsen (eerst maanden enzo afgegaan) en met een cb digitale test.
    Ik zondag testen maar kon al niet geloven dat die positief zou zijn omdat ik nog geen een keer positief had getest met zwanger en kids (kruidvat was dicht deze week bij ons wegens verbouwing anders had ik die gehaald). En ja hoor NIET ZWANGER in beeld. Kwam toch hard aan.

Gisteravond voelde ik me opeens zo niet lekker en ik werd niet ongesteld, maar dacht zou ik het nu wel worden nu ik me niet zo lekker voel. zou wel het teken zijn van ongesteld worden.

Word ik om 3.00 vannacht wakker en ik dacht ik ga gewoon nog een test doen, als hij negatief is kan ik nog even een paar uurtjes slapen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij weer negatief zou zijn, maar wat denken jullie?

Ik gelijk naar mijn man toerennen (beneden is de badkamer hier), licht aan en test onder zijn neus. Helemaal blij natuurlijk. Ik ben echt aan het stuiteren en kan het echt nog niet geloven allemaal (gehuild, ongeloof, blijdschap alles is langsgeweest:D). Emma krijgt een brusje! oh wat ben ik gelukkig

Ik vind het nog heel moeilijk te geloven moet ik zeggen en ga morgenochtend gelijk naar de kruidvat voor een digitale met indicator

2. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

Jan 16, 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Gefeliciteerd!!!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    HAHAHA moest wel lachen om je relaas, maar van harte! ;):D

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WHIEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEE!!!!!!!!!!!

SUPERR MEID GEFELICITEERD!!!!!!en euh.. GA jij s een mooie banner uitzoeken!!!!....

Veel liefs!!!

5. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Had je pendel toch een beetje gelijk;)
    Van harte gefeliciteerd!!!!!! Ben super blij voor je:)

Je pendel had het bij mij helaas mis..ben onge geworden:(

Meid..geniet er lekker van:)

Liefs

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    super geniet ervan.

xxx joyce

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    je hebt gewoon stiekem een buitenlandse pendel.. die is in de war met de tijd joh.. voor dat ding was t nog gewoon zondag;)

wordt er helemaal blij van op de vroege morgen!!!..whahaha...

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!!!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ook vanaf hier nog even Ellen, van harte met jullie zwangerschap, helemaal gaaf...

10. MvN

MvN Niet meer actief

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!

Zw & kids zw. testen zijn volgens mij echt klote! Ik heb daar nog nooit een streepje op gezien, ook niet bij noelle.. en ze is er toch echt!

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Helemaal gaaf ELLEN!!!

12. Ellen291982

ik op zoek naar een digitale cb met indicator nergens te vinden die open zijn. De kruidvat gaat morgen pas open en de rest van de drogisterijen vanmiddag. De apotheek had ze ook niet.
    Ik een eigen merk apothekerstest halen en die gedaan. Ik zie nauwelijks wat, kan niet eens op de foto. hoe kan dit nou? ik schrok me rot. Het urine gaat op die test ook heel langzaam pas lopen. na een paar minuten.
    Ik gelijk de laatste cb test met zwanger/niet zwanger erop gedaan. Met nieuwe urine.
    Gelukkig er kwam te staan zwanger.

maar hoe zit dat met die apothekerstest?

dank jullie wel voor de lieve felicitaties!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Gefeliciteerd Ellen, superleuk voor jullie!

14. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    gefeliciteerd

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ellen geen idee misschien meer hcg nodig?maar je moet nu stoppen met testen, je bent zwanger!!

17. Ellen291982

jammer meis:( wow dat ik hem goed had gehad

Dank jullie wel!:D

18. Ellen291982

doink de test van de apotheek kreeg een roze lijn (de controlelijn is blauw) had het licht aan en zag de streep daardoor nauwelijks. kijk nu in het daglicht is de test toch aardig duidelijk en roze. pfff gelukkig

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

gefeliciteerd meid!!

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd! :)

Share This Page