welke test moet ik geloven?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by CenM, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben eigenlijk groot fan van de kv test, als ik zwanger was ( 3x, waarvan 2 mk) dan had ik altijd een positieve test op 10 dpo. Terwijl z&k dan nog erg twijfelachtig was. Nu had ik gisteren ( 10 dpo) een extra gevoelige z&k dipstick waarop na een uur ee licht streepje tevoorsxhijn kwam, hij leek wel roze maar was te vaag om te zien.

nu heb ik net een kv test gedaan, omowit, geen streepje te zien, ook niet na een uur. Ook maar weer een z&k gedaan en nu na een half uur een streepje. Buiten de tijd, maar dat was bij mijn zwangerschapp ook altijd wel zo vroeg.

Ik ben eigenlijk andersom gewend en zo lang ik geen streepje op de kv heb gezien geloof ik niet dat ik zwanger ben. Wat zijn jullie ervaringen? Er zullen vast tig topics 8ver zijn maar die kan ik niet zo gauw vinden.

( willen graag een twede kindje en had me zo voorgenomen om niet weer aan het testen te slaan..:))

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Zo ging het mij ook steeds.
    Alleen nu de laatste maanden heb ik vaker getest om te kijken of de pregnyl eruit zou zijn en toen bleek de midstream van z&k gevoeliger te zijn. Bij mij dan, wil niet zeggen dat dat bij de rest van de dames ook zo is.
    Maar ik heb ook eigenlijk nog niet echt klachten over de kv, buiten dat hij langer nodig heeft om op te drogen tegenwoordig

3. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    zw&kids geven geen indroogstreepjes dus ik zeg pril zwanger! Bovendien meten die al vanaf 10 hcg en kruidvat heeft ietsjes meer nodig. Dus over een paar dagen waarschijnlijk duidelijkere testen.
    Ikzelf testte met zw&kids extra gevoelig 6 dagen voor nod omo wit, kwam ook later geen streepje op. Toen 4 dagen voor nod heeeeeel licht 2e streepje maar ook niet direct na 3 minuten hoor, en kijk nu mijn banner:D Succes!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk dat je je antwoord al hebt; niet te vroeg testen! Je maakt jezelf alleen maar gek.

Het zegt ook niks over nu als de vorige keren al eerder te zien waren.

Share This Page