Bekijk bijlage 403087 Gisteren avond gedaan, streepje stond er binnen afleestijd. Foto iets later gemaakt. Dit is een test van de apotheek. Heb nog nooit zo'n lijntje gehad... altijd omo wit. Erna predictor gedaan (niet de early) en ook daar een licht lijntje... (jaja, die had ik beter voor nu gehouden ) Zou wat zijn, twee kapotte testen... Nu geen testen meer liggen want ik heb voor zover ik weet nog steeds mijn mirena... Maar voel me zo zwanger...
Ik zie geen lijntje, sorry. Heb ook jaren mirena gehad en ook weleens zwanger gevoel gehad. Kans met mirena is echt zo minimaal! Zou echt even een paar dagen stoppen met testen en bijv zaterdag een test doen. Dan zou je toch echt wat moeten zien als je zwanger zou zijn nu. Sterkte meid!
neen dat lijkt inderdaad zo maar het lijntje is echt wel te zien in het afleesvenster op de goed plek... Bekijk bijlage 403090 nu is hij wel opgedroogd natuurlijk
Ik zie inderdaad wel een lijntje, durf er voor de rest niet zoveel over te zeggen. Geen ervaring met mirena.
Op die foto zie ik idd een (grijs?) lijntje. Probeer eens een kv 2v5, die zijn meestal duidelijker en betrouwbaarder.
Ik zie ook een streep, vandaag testje halen en morgenochtend opnieuw testen. De kans dat je door een mirena zwanger wordt is wel heel minimaal maar je weet maar nooit.
ja, we zien het wel, straks even langs kv rijden en morgen weer is testen. Zou inderdaad heel raar zijn door mirena zwanger maar Ga me er nog niet te druk in maken...
Ik zou morgen ook nog een testje doen, een kv 2v5. Mocht die ook positief zijn (onderste foto zie ik ook wat, bovenste niet), dan zou ik zsm contact opnemen met je huisarts of gyn ivm t verwijderen van je mirena. Kans op een zwangerschap met mirena is inderdaad erg klein, mits de mirena ook nog goed zit! Als je voelt, voelt je dan alleen t touwtje en puntje van de mirena? Of voel je ook een klein beetje t stokje? Bij bij was ie namelijk een keer na 3 jaar aan de wandel gegaan en zat ie niet meer goed. Moest toen ook een zw test doen voordat ik m'n nieuwe mirena er in kreeg.
Ik zie op beide fotos streepjes! Zou ik kon de spiraal abosluut niet voelen, maar voel mn baarmoedermond ook niet. Dus ik zou zeggen voel even, test snel met action of kv en dan snel langst de huisarts!
jup, negatief... ach ja, had alvast leuk geweest maar had niet te veel hoop Nog 1.5 maand wachten en kunnen we er echt voor gaan