Ovu-testen na miskraam: heb ik em al gemist?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoAn1981, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Op dinsdag 19 juni jl. heb ik een spontane miskraam gehad, 1 dag voordat ik gecurreteerd zou worden, nadat we een week eerder bij de 8 weken echo te horen kregen dat het kindje niet meer leefde.
    Vorige week woensdag heb ik een controle-echo gehad en volgens de gyn was ik helemaal schoon. Ook zag ze een follikel zitten dat op dat moment 11 mm was, en ze zei dat als het groeide zoals het zou moeten groeien, ik zo ongeveer een week later (nu dus) mijn eisprong zou moeten hebben. Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was helemaal wit. Ik ga er dus vanuit dat het hcg helemaal uit mijn lijf verdwenen is.

Nu ben ik maandag begonnen met ovulatietesten. Maandagochtend had ik een licht streepje, op zich wel goed te zien, maar niet zo donker als de controle streep. 's Avonds hebben we toen geklust. Gister en vandaag heb ik weer een ovu-test gedaan, in de verwachting dat de streep nu donkerder zou zijn, maar de testen waren omo-wit.

Ik snap het nu niet helemaal meer...Heb ik mn eisprong gemist? Dat kan toch bijna niet? Of kunnen ovu-testen eerst een licht streepje hebben, dan weer helemaal wit, om vervolgens alsnog een goede streep te gaan laten zien?

Dit is mijn tweede mk geweest en we willen zo graag een kindje...

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Niemand??

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ja ze kunnen verschillende streepjes geven voor je ei. Misschien heb je hem al gemist dat je een korte piek had (dus een knaller had gehad al je die ene dag bv 5 uur later weer had getest). Maar ik zou voor de zekerheid toch doortesten.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier voor mijn ei ook allerlei kleuren variaties. Wit, licht roze, lichtpaars, dan weer eens wit, of heel vaag.

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Dus ik moet niet teveel schrikken van twee dagen witte testen? En gewoon doorgaan?

Deel Deze Pagina