Zo bang, eerste IVF poging

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miemie, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb even jullie advies/inzicht/ervaring nodig!!! Wij zitten in de wachtweken van onze eerste IVF/ICSI poging en ik moet morgen bloed laten trekken (18 juni pick-up, 21 juni terugplaatsing). Nu had ik gisteren al een KV test gedaan (kon niet meer wachten) en hierop verscheen onmiddellijk een tweede streepje!!! MAAR ik heb nu wel sinds gisteren wat bruinverlies en vandaag ook een beetje roze :(, dat is niet goed denk ik hé? Ik hou het bijna niet meer vol tot morgen... Ik had beter die test gisteren niet gedaan... Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Bruin verlies zegt gelukkig niks, ik heb tot 4.5w ook iedere dag bruin verlies gehad. Zolang het niet rood is en er geen krampen bij komen is er niks aan de hand. Maar mocht je al testen, zijn de hormonen al uit je lijf?
    Als dat zo is, voorzichtig gefeliciteerd.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan heb je 16 juni pregnyl gespoten, 10000 ie. Is er met14 dagen uit, soms eerder... Zou je vandaag kunnen testen, maar ik mocht pas 18 dagen na tp testen, maar deed hè al eerder, haha.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb het al vaker gelezen, meiden die een paar dagen voor de bloedtest bruin- en/of rozeverlies kregen en het al opgaven, maar toch zwanger bleken te zijn. En de test geeft niet voor niks positief aan! Maar het blijft spannend, dat begrijp ik heel goed. Ik duim iig heel hard voor je!

5. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad 16 juni Pregnyl moeten laten spuiten (5000 ie maar) en vond de test al echt duidelijk, maar het blijft roze verlies... Dit zijn toch echt verschrikkelijke dagen... :( Ga deze middag nog wat testjes halen en straks nog maar eens testen (niets meer drinken ondertussen).

6. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    In bijlage mijn test van gisteren. Is helaas niet zo duidelijk (getrokken met GSM)

Bijgevoegde bestanden:

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ondanks onduidelijke foto wel een duidelijke streep hoor. Ik weet hoe dat zit met die medicijnen bij ivf enzo, maar als het chcg daarvan niet meer zichtbaar kan zijn, denk ik zeker gefeliciteerd.

8. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik vind hem heel duidelijk (de streep dan he ;))! Ik kan me niet voorstellen dat je niet zwanger bent. En roze verlies kan heel goed een innesteling betekenen. Heb je geen kramp?
    Ik zou vandaag inderdaad nog eens testen (hetzelfde merk kopen), als het goed is zie je de test donkerder worden.

9. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen krampen (gelukkig denk ik). Zou dat nog innestelling kunnen zijn? Is dat niet laat dan? En zou mijn test dan al zo duidelijk zijn? Zit met zoveel vragen nu :)

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hier pregnyl 10.000 gespoten en test was na 13 dagen negatief...ik teste de 14e dag positief!!!! en had bruinverlies met precies 5 weken!... en nu...zie banner!

11. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net nog eens getest en nog steeds een heel duidelijke streep, gelijkaardig aan die van gisteren, maar die was met ochtendurine. Het verlies blijft een beetje bruin/roze en zet gelukkig (voorlopig nog niet door). Nu bang blijven afwachten tot morgen (en dan nog...). Alvast bedankt voor jullie geruststellingen!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Geen krampen is zeker goed! Ik klets nog op een ander forum en daar hadden 2 meiden hetzelfde als jij, vlak voor de testdatum bruin/roze bloedverlies en ze waren toch echt allebei zwanger.
    De kruidvattesten zijn erg gevoelig, dus je streep kan wel hoor.
    Maar morgen een spannende dag voor jullie, ondanks de positieve test.

13. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ nientjje spannend maar de test is wel heel duidelijk.

ik zit met een soort gelijk probleem 20 juni punctie en 22 juni terug plaatsing gehad kon het niet laten om vandaag te testen met clear blue de digitale.
    en deze gaf binnen een minuut zwanger aan ik moet overmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname zou ik het kunnen gaan geloven?of nog niet?
    verder geen bloedverlies.

14. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net resultaat terug gekregen en het is POSITIEF!!! Ik kan het niet geloven!!! Volgende week nog een keertje bloed laten nemen (standaardprocedure) om te kijken of waardes naar verwachting stijgen!

Bedankt voor jullie geruststellingen, dat heeft me veel geholpen!

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geweldig!! Gefeliciteerd meid! Geniet er van!

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Miemie: Geweldig! Gefeliciteerd! Ik moest inderdaad ook 2 keer bloed laten prikken om te kijken of het gestegen was.
    Geniet er van!

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Klinkt ook heel positief hoor. Misschien nog eens een testje doen? Kv 2v5 is erg duidelijk.

18. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Gefeliciteerd!

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je streep is zeker duidelijk, mijne knalde ervan af met de kv. Bloedgeprikt en een hcg waarde van 7 + bruin verlies. Was dus niet goed, kv reageert snel positief.

Maar lees dat het bi j jou goed was! Hoeveel was je hcg? Van harte meid!!!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat fijn

Deel Deze Pagina