lichte roze afscheiding wie heeft dit ook

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeliquexxx, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik heb licht roze afscheiding als ik plas dan komt er niks alleen als ik me afveeg
    nu is me vraag wie heeft dit ook en wat kan dit zijn

2. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    ik heb geen idee...

maar weet wel dat er meer dan genoeg topic's zijn waar je dit eventueel zou kunnen terug vinden...

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb dit ook....
    Weet niet hoever je cyclus is... ik moet mijn ongi krijgen... tenminste ik dacht dat dit ook al echt mijn ongi was, maar heb alleen lichtroze als ik afveeg... Dus denk het een voor ongesteldheid is

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Angelique,

Dat had ik de ochtend voordat ik ongi werd.

Hoop dat het bij jou niet zo is. Misschien is het een innesteling?

liefs

5. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    Bright ik had gister ff bruine afscheiding en nu is het een beetje licht roze alleen met afvegen komt heel weinig op me inlegkruisje ik moet normaal morgen ongestelt worden wand had vandaag de verloskundige gebelt en ze zei dat dat morgen zou moeten zijn heb ook een hele opgezete buik me borsten groeien maar en heb op me borsten van die soort puistjes daar lijken ze op en me tepels hebben ook witte stukken
    heb ook last met lopen en onderin me buik bij me eirerstokken ff afwacht dan maar moet als alles goed is vandaag me zwangerschapstesten binnen krijgen van sensitest
    heb wel al me ochtend urine in een potje gedaan
    heb ook in me urine vlokjes zitten witte

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Nou even afwachten tot na je test dan. En anders over een paar dagen nog een keer.

Liefs

7. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ja we wachten ff af

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai angelique, ik had toevallig gister een beetje lichtroze/bruine afscheiding. ik ben nu sinds een week of 3 gestopt met de pil. Vandaag voel ik me erg moe en misselijk. weet iemand of dit een symptoom kan zijn van stoppen met anticonceptie? ik ben om elke dag mn ovulatie aan het testen om meteen proberen raak te schieten :) als het goed is heb ik rond het weekend mijn ovu, dus ben benieuwd. Laat je weten als je een test hebt gedaan? Groetjes Dina

9. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    me afscheiding is nu al bijna weg ben morgen an 1 dag overtijd heb net een test gedaan en nog negatief de verloskundige zegt morgen proberen als je overtijd bent met ochtendurine
    bij me vorige zwangerschap was het na 1 maand stoppen van de pil gelijk zwanger geworden en heb nooit verschijnselen gehad van stoppen met de pil
    heb maar 2dagen afscheiding gehad gister beetje bruin alleen op me inlegkruisje en met afvegen en vandaag licht roze en gaat nu weg
    dus dacht laat ik ff testen maar nog niks

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai angelique, spannend zeg hoor. ik hoop eigenlijk dat ik meteen zwanger ben. ik test nu elke dag mijn urine op een lh piek, maar nog niet gehad. we vrijen wel om de dag om de kans gewoon groot te houden dat het in 1 keer raak is. mijn vriendin is al 4 maanden niet ongesteld geworden, sinds ze gestopt is met de pil. Dus tot nu toe is zij gewoon onvruchtbaar. lijkt me vreselijk. ik hoop zo erg dat ik of ongesteld wordt of meteen zwanger ben. hoe lang was jij aan de pil toen je aan je eerste kindje begon?

liefs diana

11. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik was 9 jaar aan de pil en stopte toen met de pil het was met de eerste keer raak nu had ik twee dagen geleden licht bruine afscheiding de volgende dag licht rozen en nu is me mentruatie gekomen wel meer dan als je de pil slikt wand je mentruatie word weer wat erger had genees ongesteltheidspijn wat ik normaal wel heb als ik het moet worden
    dus ja en nu ga ik naar de 2 ronde om zwnager te worden ben trouwens eerder ongestelt geworden dan normaal had moeten worden normaal pas de 11 nov

12. bianca77

bianca77 Lid

6 nov 2008
    46
    0
    0
    kraamverzorgende
    west nederland
    hey hey

ik heb alleen maar een soort roze propje verloren... weet niet of dat ook hetzelfde is als roze afscheiding. verder heb ik niets gezien.... :(

13. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    nee ik had een betje afscheiding

Deel Deze Pagina