Ervaringen bloedverlies (geen menstruatie?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oum, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oum

Oum Lid

9 aug 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zit nu in een situatie waar ik een beetje onzeker van word en hoop dat er andere dames zijn die dit herkennen.

Ik ben nu 11 maanden geleden met de pil gestopt en kreeg daarna een hele onregelmatige cyclus. Tot nu toe was dat:

29 - 61 - 34 - 49 - 143

De laatste is een flinke uitschieter en had gedacht nooit meer te menstrueren, maar sinds 2 weken heb ik last van bloedingen waarvan ik aanvankelijk dacht dat het mijn menstruatie was. Het begon met bruin bij het afvegen en werd rood en dat is nu nog steeds gaande (er zit geen slijm o.i.d. bij, wat normaal dus wel zit bij menstruatiebloed), soms weer een beetje bruin. De ene keer veeg ik niks en een paar uur later is het er weer. Op mijn maandverbandje en in de wc ligt NIKS. Ook heb ik helemaal geen buikpijn, wat ik normaal wel heb, en duurt dit naar mijn idee gewoon te lang, 2 weken!

Ik heb vandaag een testje gedaan en die was negatief.

Over een maand kan ik bij de huisarts terecht, maar vind dit wel een beetje zorgwekkend... Iemand ervaringen hiermee?

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Geen idee, klinkt eerder als een klein wondje ergens dat misschien op het toilet telkens weer open gaat, maar een cyclus van 143 dagen is in geen geval normaal zonder + test. Heb onlangs gekeken wanneer je ten laatste (ook bij ZEER laag HCG) een + test moest hebben en ik zag aan het tabelletje uiterlijk op 42 dagen, dan ligt ook de minimumgrens boven hetgeen een thuistest detecteert. Je zou trouwens dan ook intussen toch al wat moeten zien als je + bent.

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb er ervaring mee door mijn pcos. Is dat al bij jou vastgesteld? Je hoeft je geen zorgen te maken, het is gewoon oud bloed wat afgestoten word. Bij mij ook alleen vegen al heb ik wel eens een menstruatie gehad die donkerbruin was. Allemaal oude rommel die wordt afgevoerd als je geen eisprong hebt. Je baarmoeder bouwt wel baarmoederslijmvlies op, dat wordt dan afgevoerd 2 weken na je eisprong maar waar moet het heen als je geen ei hebt? Wil je niet ontmoedigen maar zo gaat het bij mij volgens mijn gyn. Voor jou zou het een goed idee zijn om je temperatuur bij te gaan houden. Kan je tenminste zien of je wel een eisprong krijgt.

Ze dacht eerst dat het kwam omdat mijn baarmoedermond zo goed doorbloed is. Ze heeft de boel dus dicht geschroeid met stikstof maar daar bleek het dus niet aan te liggen.

Deel Deze Pagina