Dames willen jullie even meekijken. Het lijkt alsof mijn testen van vandaag ietsie lichter geworden zijn?? Of lijkt het omdat de 1e opgedroogd is? Ze lijken nu ook ietsie donkerder op te drogen iniedergeval Zal hier even 2 fototjes plaatsen. Ze zien er op de foto weer eens iets lichter als in het echt. Snap er niets van... Heb ik altijd hier. 1e is van Kruidvat 2v5 op 2 dagen voor NOD 2e is van Trekpleister 2v5 1 dag voor NOD 3e is van Z&K uiterst gevoelige 1 dag voor NOD Bekijk bijlage 216096 Bekijk bijlage 216098 Ze lijken op elke foto weer anders.
Ja sommige testen slaan net iets donkerder of lichter uit dan andere hoor.. Ik zeg, hartstikke positief !! Ligt natuurlijk ook aan hoe geconcentreerd je urine op dat moment is..
ik vindt ze gelijk! Daarbij met je verschillende testen niet vergelijken....alleen de kruidvat en die hoeft een dag later niet duidelijker te zijn perse...
Wauw! Gefeliciteerd hoor. Bijzonder eigenlijk dat je al in zo'n vroeg stadium kan weten dat je zwanger bent, heel leuk Je hebt iig goede hoeveelheid HCG al!
Bedankt meiden! Zal nu inderdaad maar stoppen met testen, als het lukt! Hihi Wil nog wel een CB met indicator doen. @Moisie: volgens mij heb ik al redelijk wat hcg indd, ben best misselijk Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik moet rekenen, was 14 december met pil gestopt werd 18e ongi 4 dagen lang, en op 4-5 januari gaven mijn ovulatietesten lichte strepen. En daarvoor en erna niets meer dus denk dat dit mijn ei geweest is. Best verwarrend allemaal.
Deze testen zijn hardstikke positief meid! gefeliciteerd en lekker gaan genieten! De ene keer is je urine geconcentreeder dan de andere keer dus dat geeft verschil in de uitslag van de testen. Je mag vanaf de 1e dag van je laatste ongi rekenen dus vanaf 18 december. Dus dan zou je nu 4 weken zwanger zijn
doe zo`n cb en laat hier je mooie foto maar even zien hahahaha...... stom he dat die woordjes je dan wel overtuigen! Eigenlijk moest je alleen zo`n test doen dan maakte je je helemaal niet zoveel zorgen
Zwanger, kan niet missen met zoveel testen! Stoppen met testen nu en genieten ervan! GEFELICITEERD !!! X
Ha ha ha supervruchtbaar dus Ik heb weleens gelezen dat je de 1e maand na de pilstop meer kans hebt op een meerling..... Of laat ik je nu erg schrikken? Zou wel leuk zijn toch?!
je kan aan de hand van verschillende testen niet kijken of een streepje donkerder of lichter is .... mocht je dat echt willen zien dan moet je nog een keer een kruidvat test doen
Is niet altijd waar. dat gaat alleen op als je een cyclus van 28 dagen hebt. heb je een langere cyclus dan moet je rekenen vanaf je eisprong en daar 2 weken bij optellen (dan ben je 4 weken). Ts. gefeliciteerd!!!
Klopt, RoGiJuLi. Vandaag is mijn NOD. Had deze maand een cyclus van 33 dagen, 6 januari eisprong. Dus vandaag is mijn nod. Zal nog even een foto plaatsen van de testen. eerste is 2 dagen voor nod, tweede is 1 dag voor nod, en de laatste is van vandaag op mijn nod. Ziet er goed uit toch? Bekijk bijlage 216445