Hallo dames, even een vraagje over de ovulatietesten er is bij mij altijd een 2e Streep aanwezig maar wel lichter ALS de controle Streep en wel 2 dagen een knal test voor me miskraam van een half jaar geleden gebruikte ik ze ook en toen had ik dat Niet echt ze denken dat ik Pco heb maar is nog Niet helemaal Zeker alvast bedankt.
Hier ook PCO en ovulatietesten schijnen daar heel slecht samen mee te gaan, heb ze in het begin ook gebruikt maar de gyn raadde het echt af omdat het in combinatie met PCO niet betrouwbaar is.
ik heb ook pcos en ik heb ook altijd 2 strepen op mijn ovulatie testen, maar wel altijd lichter als de controle streep, behalve tijdens de eisprong en dan heb ik 2 dagen een knaltest, en omdat ik ook altijd bloed prik, weet ik dat ik inderdaad dan een eisprong heb gehad, vandaar dat ik ze wel gebruik ondanks mijn pcos
Ik heb (voor zover ik weet) geen pcos of wat dan ook en ik heb ook altijd twee streepjes hoor.... Merk wel dat het per merk erg verschilt. Bij Matcare word ik er echt geen wijs uit, dan zijn de streepjes ook bijna altijd even donker. Bij die van babyboomshop heb ik dat niet. Aller duidelijkst blijf ik toch CB digital vinden... Die geeft gewoon een smiley. Ik heb dan 3 dagen een smiley dus hij pakt mijn piek vrij snel op. Ei is dan op de derde dag met een