Ik wilde vandaag beginnen met de ovu testen van de site, daar staat op niet met ochtend urine, dus ik dacht dan doe ik het als ik om 18.00 uit mijn werk kom (kan moeilijk hier met een potje op de wc gaan zitten...) Maar hoe hou ik nou mijn plas 4 uur op! Dat lukt toch nooit... moet nu alweer en heb expres al niet teveel gedronken. Heeft iemand hier ervaring mee, want ben bang dat ik zo geen betrouwbaar resultaat krijg.
Ik heb dezelfde als van deze site. Die groene dipsticks bedoel ik dan. Ik test rond 12.00u en probeer dan vanaf plm 10.30u mijn plas op te houden. Werkt prima!
Ik heb ze ook van de site en ben toch maar steeds gewoon op mijn werk gegaan. Volgens mij valt het niemand op dat ik een beker meeneem de wc in...en anders is het maar zo en denken ze maar lekker...
Had dat probleem ook, kan nooit mijn plas vier uur lang ophouden. Heb het gewoon proberen zo lang mogelijk op te houden en dan te testen. Succes ermee!
Hoi, Ik heb ook de tests van de site waar je vijf drupeltjes urine op moet doen. En ik heb rond 17.30 getest omdat ik het echt niet op mijn werk wilde doen. Het is wel lastig als je dan vanaf 13.30 niet mag plassen want juist dan moet je heel erg plassen . Normaal drink ik tussen die tijd wel vier koppen thee maar nu dronk ik alleen rond 15.00 een kopje. Gewoon lekker aan het werk gaan en er niet te veel aan denken dat helpt echt, na je werk boodschappen doen en als je thuis komt en het is nog geen tijd even stofzuigen ofzo . Ik had de eerste dag wel een memo briefje aan de deurklink van de wc geplakt voorals ik perongeluk toch naar de wc zou gaan hahaha zou nl echt iets voor mij zijn. Voor een betrouwbaar resultaat is het vooral belangrijk dat je op de zelfde tijd test volgens mij. Succes Anneliesje. Groetjes Pebbles
Nou heb net de eerste test gedaan, heb ongeveer 2,5 uur mijn plas op kunnen houden! (En was negatief, maar had ik wel verwacht zit op CD 11) In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties!
Succes hoor, ik hoop dat je je eitje snel zal vinden. Mijne was precies op dag 14 en het klinkt misschien gek maar ik was best heel trots op mijn lichaam. Groetjes Pebbles