hallo meiden, ik weet het eventjes niet meer heb vanmorgen een test gedaan van clearblue twee in de verpakking kreeg binnen 10 minuten een dikke - maar heel licht 1 streep van boven naar beneden!!! tweede test ook gadaan en was het zelfde zijn er meiden die dit ook hebben gehad met deze test ?? ga het zaterdag nog maar eens proberen weet echt niet wat ik hier van moet denken....
Probeer eens kruidvat die 2 voor 5 euro, als je daar ook een streepje op krijgt, dan alvast gefeliciteerd.
Heb je foto? mischien mogen kunnen wij met je mee kijken. idd 2 voor 5 euro van het kv zijn heel betrouwbaar. Groetjes Wilma26
Eigenlijk is het heel simpel... ALs je denkt dat je echt zwanger kunt zijn dan ren je naar het KV voor de testen 2 voor 5,-, volgens mij hebben die testen minder HCG nodig dan CB en ze zijn betrouwbaar Succes!
wow spannend! nou ik ben benieuwd ! denk dat ze snel op de fiets is gesprongen en ons zo meteen bericht dat ze met een andere test ook positief getest heeft spannend! ben benieuwd!