hey meiden ik ben nu 3 dagen overtijd en vanacht moest ik plassen dus gelijk maar een testje ertegenaan gegooid maar helaas maar 1 streepje wel kreeg ik vanmorgen felle steken linksonder in me buik en even daarna slijmerig dik witverlies pffff zou zo graag of gewoon ongi worden of een posi test dit is niks zo .....
Hey Joyce, Ik zit met hetzelfde zie mijn banner...Ik word al dagen gek van de buikpijn. En ook 2 negatieve testen, van mij mag die ongi gewoon komen dan heb je tenminste zekerheid want de buikpijn heb ik wel heel erg...
hoihoi buikpijn heb ik totaal niet op die paar felle steken van vanmorgen na dan ook ben ik meestal paar dagen voor nod echt niet te genieten kan weinig hebben enz en nu nergens geen last van wel emotioneel door de stomste dingen en verder gewoon vrolijk zoals normaal eigenlijk maar die onzekerheid is niet leuk en tja 3 dagen overtijd is nog niet echt veel natuurlijk maar toch lang genoeg om je gek te krijgen of gewoon ongi worden of een posi test maar niet dit ........ heb mezelf voorgenomen dat als ik zondag nog niet ongi ben ik dan pas weer test is die nega dan wacht ik tot 14 feb. mocht ik dan nog niet ongi zijn geworden.
hier ook hetzelfde, al 2 nega testen ook steekjes en een trekkend gevoel in de onderbuik tepels gevoelig als ik eraan kom en borsten een maat groter we kunnen niets anders doen als wachten
Heb jij wel ongi buikpijn Hope? Ik wel....het is niet de hele tijd het zwakt soms af maar als ik het heb doet het echt zeer en dan denk ik ja het komt, maar nog niks.
Dani, dat had ik de eerste paar dagen na NOD, sinds dag 4 ongeveer niet meer. Vandaag zag ik net een beetje bruin (heeeel weinig) dus wie weet komt het dan eindelijk door.
Hier hetzelfde! 7 Dagen overtijd en 3 negatieve testen gehad. Ik heb geen last van buikpijn of pijnlijke borsten, iets waar ik normaal wel heel veel last van heb als ik ongesteld moet worden. Wel last van heel veel pukkels op mijn kin en witte afscheiding. Vervelend hoor, die onzekerheid!
hier hetzelfde , ook ineens puistjes op mijn kin , normaal als ik ongesteld word krijg ik een paar grote in mijngezicht , nu niks buiten die kleintjes onder mijn kin
ow meiden ik herken het zo en dan ben ik pas 3 dagen overtijd maar dat vanacht me test nega was had ik aan de ene kant wel verwacht heb niet echt kwaaltjes alleen heb ik nu geen pms klachten wat ik normaal dus wel heb en flink ook ook heb ik dik slijmerig witverlies en vanmorgen even paar flinke steken linksonder in me buik. normaal gesproken als ik vlakbij me nod zit en ik heb dan seks met me ventje breekt het wel door nu dus niet..... erg hoor die onzekerheid bah
jeetje meis ga lekker op de bank liggen met een paracetamolletje en laat je vertroetelen door je mannetje hoop dat het snel over is. sterkte.
pfff bij mij is het nog niks, word er serieus gek van omdat de eerste keer na het stoppen met de pil en een keer daarna wel op tijd was
@dani11 het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent dat je cyclus nog niet volledig op orde is. hier is ook nog steeds niks elke keer als ik naar de wc ga denk ik ja hoor daar komt het maar nee toch niks en bij mij ligt het niet aan de pil want sinds de geboorte van mn zoontje nu bijna anderhalf slik ik al geen pil meer kan helaas niet meer doen dan afwachten al word ik er wel gek van hoor merk nou ook meer dingetjes me reuk is stukken beter ondanks dat ik nog licht verkouden ben moe moe en nog eens moe gistermiddag van 12 tot 2 geslapen en gisteravond 7 uur was ik total loss ben op de bank gaan liggen en sliep gelijk weer en ontzettend vaak moeten plassen s morgens ineens trek hebben ( normaal moet ik smorgens niet aan eten denken) en na wat gegeten te hebben missenlijk gevoel, nou ja we zien het wel tis wel irritant wil zo graag duidenlijkheid hebben maar omdat de test gisteren nega was heb ik de hoop al min of meer opgegeven dat ik zwanger zou kunnen zijn........
Hoi Joyce, Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen? Je kunt nog steeds zwanger zijn hoor, en dat je gewoon wat later positief test. Welke test heb je gebruikt?
ja dat zou kunnen...vind het gewoon rot dat ik me al een week ofzo echt zwaar ongesteld voel heel moe, misselijk en vreselijke buikpijnen, maar ja we wachten maar af. maar ik dacht ben de eerste 2 keer netjes na 26 dgn ongie geworden wist niet dat je daarna weer onregelmatig kon zijn.
ik denk dat ik na het weekend pas weer een testje ga doen en ja weet dat ik evengoed wel zwanger kan zijn maar heb de hoop btje opgegeven met me dochters was ik 6 weken eer ik licht positief testen maar was met 4 weken wel ongi geweest licht weliswaar maar toch en nu echt helemaal niks...... het was een test van kruidvat die cassete maar die zijn echt spierwit niks geen 2de streepje te ontdekken al wil ik het nog zo graag zien hahaha
hey meis zelfs bij mij kan het daardoor komen dat ik nu overtijd ben denk ik maar dat je er gek van word dat is logisch. ik had 6 jan een positieve zwtest maar helaas s avonds begon ik te vloeien had toen ook echt pijnlijke borsten nu dus niet misschien dat daardoor mijn cyclus nu afwijkt ik weet het niet.... we willen gewoon duidenlijkheid of ongi of zwanger haha