Hoi, de titel ziegt het al weer wachten tot je NOD. Ik heb weer gevoelige borsten en gerommel in mijn buik maarja dat had ik de vorige keer ook Zou het wel zou het niet?! Aankomend weekend een feestje wel of geen alcohol?! Pfff ik vind het altijd lang duren... Zo ik heb weer ff mijn hart gelucht nog meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Liefs Inger
hoi inger, tja ken het gevoel. ben dan wel net begonnen en vandaag is dan wel de vruchtbaastedag maar toch. wel eens de pil vergeten of gehad dat het condoom niet geheel deed zoals hij behoorde te doen. en dan is wachten inderdaad lang. het vervelendste vind ik dan mijn man deze spanning nog niet echt snapt. niet dat hij er geheel maling aan heeft maar hij is daar wat nuchteriger onder. "nou dan wachten we toch gewoon en dan doe je over een week de test." ja oke maar dan zit ik wel 2 weken met kriebels in me buik, en het idee dat er vanalles gebeurt met me. want dan ga je spoken zien. maar goed mag nog niet klagen. liefs laurette
Ha Inger, zooooooooo erg he. alsof de dagen 4 x zo lang duren. Het concentreren op mijn werk is dan ook altijd maar moeilijk. Deze maand was kort voor mij, moet morgen mijn banner aanpassen maar vandaag al bruinverlies. Ik las net een goede zin van iemand, het kwam er op neer. Het stopt niet bij deze maand. Meiden laten we geduldig zijn.. Luna1
Hier nog een...voel ook van alles pijn me borsten..duidelijk zichtbare aderen op mijn borsten. Mijn ene borst is en stik groter geworden... en steekjes en krampjes links onder in mijn buik! Had vorige week al getest maar was dnek te vroeg...nu wachten tot volgende week....
ik moet ook wachten, ben ook pas net begonnen maar denk er zowat de hele dag aan. ik voel alleen helemaal niks. geen buikpijn,geen gevoelige borsten. maar als ik maar een klein beetje misselijk ben denk ik meteen; zou het? (nee meid, je moet gewoon eten, daarom ben je misselijk ) mijn vriend is hier helemaal niet mee bezig. hij zegt, ik zie het wel. als de test positief is mannen, zucht..
mijn vriend is er juist wel mee bezig. hij kijkt al in folders van babyzaken en gisteren vroeg hij 'zou het raak zijn'? aahhhhh
lastig he dat wachten.....soms denk ik die dingen wil ik voelen.... Maar ik heb echt pijn me borsten en buik...en zo moee, om zenuwachtig van te worden
Het duurt zooooo lang, nutteloze 2 weken.... Jammer dat er geen test bestaat die je al 2 dagen na conceptie kunt uitvoeren... (Misschien een idee voor de uitvinders onder ons.........whahaha ) Liefs Mel
Ik snap je drang tot "samen aftellen" heel goed! Daarom ook een NOD onderdeel met een NOD topic voor elke maand. Je kunt je daar aansluiten, samen met de anderen die daar behoefte aan hebben. Deze doe ik dicht. Elmo