Hoi.. Ik heb 2 tests van kruidvat gedaan en kreeg ik bij allebei een licht streepje na 25 minuten! Ik heb nog 4 dagen tot mijn menstruatie, maar ik kan niet wachten Wat denken jullie eraan? Duurt het zo lang om een streepje te zien want het al heel vroeg is of is het negatief? Het streepje was veel roze, niet grijs!
Je moet je test binnen vijf minuten aflezen. Officieel is hij dan negatief. Ik zou een dagje overslaan en dan weer testen. Het streepje is wel roze, dat is al positief.
Paula... Wat ben jij een schaatje!! Ja! foto's 1 lijkt op gisteren en 3 lijkt op de test van vanmorgen! Lijkt heel heel veel op mijn test! Ik probeer tot maandag te wachten. Het is echt nog heel vroeg. Maar ik heb minder geduld dan een hongerige peuter.
Hoi dank je hihi Mijn streepjes waren wel te zien met 5 min maar na een half uur drogen veel duidelijker geworden. Als je streepjes duidelijker worden met 2 dagen ertussen heb ik zeer goede hoop hoor! Mijn eerste 2 testen van het rijtje waren op 10 dpo trouwens. Waar zit jij in je cyclus?
Paula... Ik ben zeker zwanger!! Ik heb een digitalle teste gadaan en het zei ZWANGER!!! Geweldige!! Super blij!!! Ik ben op 10dpo ook!!!