Wie werd een lange tijd niet ongi, maar was/werd wel zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoHe, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

Kan het dat je toch zwanger kunt raken ondanks je geen :evil: :evil: hebt/kijgt?
    :( vraag het me af :(

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hangt van de reden af waarom er geen :evil: zijn.

3. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Goede vraag! Ik hoop ook dat er meiden zijn die zwanger zijn geworden in een hele lange cyclus. Ik denk dat de kans op een eisprong deze maand niet heel groot is bij mij en ik vraag me daardoor steeds af of de kans op een onverwachte zwangerschap nu helemaal van de baan is of dat er nog een piepkleine kans is op een verrassing.
    Heb jij ook een lange cyclus dan?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een hele lange cyclus hebt (>60 dagen ongeveer) dan heb je zeer waarschijnlijk geen eisprong en is het dus ook moeilijk om zwanger te worden.

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb op dag 74 ofzo pas een eisprong gehad en ben nu wel ruim 10 weken zwanger..... dus het kan allemaal.
    ik heb hele rare cyclussen gehad. xxx

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik zit nu ergens rond de 115 dagen van mijn laatste ongi af....omdat ik een dag wel veel moet plassen en een andere dag weer niet zo veel...mijn urine ruikt heel sterk de hele dag door( sorry voor de vieze details) gisteren had ik enorme krampen in mijn onderbuik..... en nu heb ik een soort spierpijn gevoel aan mijn linkerzij zo een tien centimeter van mijn navel af.
    Rarara....waarom?

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Toch maar weer eens een zwangerschapstestje doen? :rolleyes: Heb je sinds 13 april niet meer getest? Het kan best zijn dat je later je eisprong hebt gehad. Hoe lang ben je nu dan van de anticonceptie af? Het kan ook zijn dat je lichaam eerst even moet "ontpillen" en dat het een poosje duurt voordat je weer op regel bent.

Succes & ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Groetjes,
    Jippie

8. JoHe

JoHe Niet meer actief

in begin december 2006 gestopt met de pil.
    Word nu erg pijnlijk die krampen.
    Zitten, staan en liggen gaat bijna niet

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vreemd, zeg... Als het echt niet uit te houden is, moet je de huisarts bellen, hoor! Want krampen die zo erg zijn dat je niet kunt staan, zitten en liggen, dat klinkt niet echt normaal! :rolleyes:

Sterkte!

Groetjes,
    Jippie

10. kristel

kristel Niet meer actief

Zelf had ik ook een zeer onregelmatige en lange cyclus, soms werd ik maanden niet ongesteld, maar toen we eenmaal besloten om voor een kindje te gaan werd ik in 1 keer zwanger (tot 3 keer toe), dus het zegt verder niets over de vruchtbaarheid.

Ik hoop dat je krampen niet iets ernstigs zijn.

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb ook lange cyclussen. Daarom ben ik begonnen met tempen en daar krijg je echt veel meer inzicht door. Je kan zien of je wel of geen eisprong hebt en wanneer die dan geweest is... Misschien voor jullie ook een idee?

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik had deze vraag ook gesteld, maar kreeg hier geen antwoord op, maar zit op een nog een forum en daar vertellen ze mij dat ook al mesntrueer je niet kan je wel gewoon een eisprong hebben en kans om zwanger te raken, als je een onregelamtige cyclus heb zoals ik, ik heb PCO syndroom en dus onregelmatige mesntruatie maar daardoor toch kans op zwangerschap ondanks dat ik niet menstrueer.

Deel Deze Pagina