ik heb nu ook wit doorzichtig en rekbaar slijm.. dat duid op de vruchtbare dagen he ? nou ik hoop dat mijn ei er dan ook aankomt !
Ik heb even meegelezen en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Ben namelijk ook een leek met ovulatietesten Ik ben gisteren voor het eerst begonnen met testen. Zit vandaag op dag 12. Maar nu is de streep iets lichter dan gisteren. Heb ik nu mijn ei gemist??
Ik heb een testje gedaan. de ene is van 15-1 dat was cyclus dag 16 En die eronder is van vandaag . heb ook een trekkend gevoel onderin mn buik steeds http://i41.tinypic.com/15ge7pi.jpg
haha super bedankt voor je hulp en het mee kijken nu snap ik tenminste een beetje hoe of wat . hoort hij nu ook weer lichter te worden?
Neehoor dat hoeft niet. Bij mij schommelt het ook nog weleens en krijg ik een paar dagen later ineens uit het niets knallers. Heb je toevallig een foto? Dan kan ik het nog wat beter beoordelen
ik had gister om 11:00 de knal test, om 11:00 savonds was deze al een stuk minder, en net weer om 11:00 is het streepje nog amper te zien. ik zal vanavond even een foto posten.