Hallo allemaal, Vandaag ben ik een dikke week overtijd. We hebben al 3 testen gedaan en de streep is wel iets donkerder geworden. Maar we blijven twijfelen, dat komt omdat bij mijn vorige zwangerschap de test zo duidelijk positief was. Ook heb ik nog helemaal geen kwaatjes, terwijl ik bij mijn zoontje van alles last had. Wat denken jullie? Het is zo vervelend dat die twijfel er blijft bij ons! Liefs
Die is duidelijk positief hoor, gefeliciteerd! Als hij donkerder wordt zou ik me geen zorgen maken. Bij elke vrouw en elke zwangerschap is het weer anders.
Vind de streep heel duidelijk!! Gefeliciteerd!! En anders moet je een van clear blue doen. Die geeft aan zwanger of niet zwanger. Daar had ik een veel fijner gevoel bij.
Dit is echt duidelijk hoor meid! Duidelijk streepje, kan je niet omheen je kan als je zelf twijfeld inderdaad nog even een clearblue doen!
Bij jou dus hetzelfde als bij mij. 8 dgn na nod veel minder positief getest dan 5 dgn voor nod met actiontest. best apart dus. ik zie hem wel Gefeliciteerd.
Ditmaal duurde het 2 weken bijv e kv eer ik een knal test had! 2 jaar geleden had ik een mega dikke knal test bij dochter met 4+5 al... Vindt de testen echt achteruit gegaan. Beter een cb digitaal doen dan.