ovu testen worden maar niet positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cinniej, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

hallo,

Sinds ik gestopt ben met de pil dat is nu 3 maanden heb ik een cyclus van netjes 28 dagen. Mijn eerste dag van mijn ongi van 2 sept en dit duurde 5 dagen. Ik ben sinds afgelopen woe begonnen met ovu testen van zwanger en kids. Tot nu toe nog steeds geen duidelijke tweede streep. Het zijn meer tuur streepjes. Je ziet ze heel vaag. Nu is mijn vraag tot wanneer moet ik door testen en wanneer heb ik ogeveer mijn eisprong. Volgens de berekeningen moet dat vandaag of morgen zijn maar dan moeten de testen toch al bijna positief zijn?

Graag hoor ik jullie antwoord.:D

2. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Dat had ik eerst ook! 2 dagen later was hij knalpositief.

ik zou nog even door testen!

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Bij mij gaat ie ook van superlicht de ene dag naar posi de volgende dag. Kan dus nog goed komen hoor!

4. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Gewoon doortesten....

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik zou ook doortesten. vorige maand een ronde van 29 dagen gehad, was deze maand op cd10 begonnen met testen. dacht met dag 14 of 15 wel een positieve ovutest te hebben. streepjes bleven zoooooooooo licht, was op cd19 er echt klaar mee. op cd20 tóch nog een gedaan, en ja hoor, hartstikke duidelijke streep, 's avonds positief en op cd21 ook nog positief! op cd24 was hij eindelijk weer licht..

nou ja, om een kort verhaal lang te maken, ze kunnen ineens omslaan, dus zou nog verder testen :)

6. Inderdaad gewoon nog even doortesten. Je cyclus hoeft tenslotte niet iedere keer 28 dagen te zijn. Ik heb wel maandenlang 28 dagen gehad als cyclus toch veranderde het ook wel eens naar een ander aantal dagen. En dat je luteale fase altijd 14 dagen is, is ook een fabel, Kan ook 10 dagen zijn bijvoorbeeld. Wie weet is je ovutest vanavond positief (je test wel 's avonds toch?)

Deel Deze Pagina