volgens mij issie eindelijk positief!! volgens jullie ook? nog voor t doorlopen en de gewenste 10min issie al zo donker.... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=274390&stc=1&d=1347865712
Ik denk dat ik teveel drink. Savonds zijn ze steeds een stuk lichter. En dan in de ochtend na 1 glaasje drinken en t 2e toiletbezoek donkerder.... Ik heb gisteren , eergisteren en de dag ervoor geklust. Vnvnd weer en morgen ook Dan moe het toch raak zijn? Haha ( Testen bij mijn man waren goed tot uitstekend)
hoi hoi, Het wordt sowieso afgeraden om een ovu test in de ochtend te doen omdat dat een vertekend beeld kan geven. Staat als het goed is ook in de bijsluiter. En je kan het beste op hetzelfde tijdstip testen om een betere vergelijking te krijgen. Ben je natuurlijk helemaal vrij in, maar zijn wat tips. Succes
Ik test elke ochtend rond 9u. De ene keer iets vroeger en de andere iets later. Maar altyd nadat ik al naar de wc geweest ben. Dus nooit met de 1e urine. Want die kan te sterk geconcentreerd zijn idd. Ik zie hem op deze manier wel oplopen qua kleur. Dus het gehalte in de urine stijgt wel.
Ben benieuwt waarom jij hem neg vind. De onderste heeft een donkerdere testlijn dan de controlelijn namelijk. maar dit is mn 1e mnd met testen weer. Dus ik kan er naast zitten
?? De onderste is echt positief hoor! De teststreep is vele duidelijker dan de controlestreep. Ben ook wel benieuwd waarom jij hem niet positief vind
Nou omdat ik de foto onduidelijk vind en te veraf genomen. Ik kan het dus niet duidelijk zien!! Maar jij zult het vast beter zien in het echt!
we klussen ons suf , haha daar zal en moet t deze maand niet aan liggen!!! haha ik merk wel dat mijn baarmoeder ineens wat beurs voelt sinds een uurtje....