Lieve allemaal, Op mijn eerste ovulatietest (dag 9) was een lichte maar duidelijke streep te zien. Inmiddels zit ik op dag 16 en de streep ziet er nog steeds hetzelfde uit. Als ik het goed begrepen heb zou die zo langzamerhand donkerder moeten worden toch? De tekenen dat mijn ovulatie eraan zit te komen zijn er: de juiste afscheiding, de juiste steken... Ik snap er niks van! De testen zijn van Zwanger & Kids, dipstickmodel zeg maar . Helemaal volgens de regeltjes getest, dus daar kan het niet aan liggen denk ik...
Haai Ben benieuwd naar de reacties.. Ik ga volgende week beginnen met testen...met dezelfde dipsticks. Heb ze vandaag ontvangen.
Mijn cyclus is wisselend, van 28 tot 32 dagen. Ik denk ook dat mijn eisprong nog niet is geweest inderdaad, maar ik zie overal van die mooie oplopende testjes. De mijne blijven helemaal gelijk. Er zal toch wel iets van een opbouw in moeten zitten?
hi, t is al erg laat (of erg vroeg, t is maar hoe je t wil zien ), maar wil toch even reageren Bij mij worden de testjes ook niet geleidelijk donker. 1 dag voor mijn positieve test issie een beetje donkerder dan de normale streepjes die ik elke dag zie en de volgende dag is t opeens knal positief. Vorige cyclus heb ik 2 dagen positief getest en de dag na mn laatste posi test was t ineens weer een heel licht streepje. Ik gebruik ook de zwanger en kids dipstick testen. Nooit problemen mee gehad. Zelf heb ik altijd een late ovulatie. Afgelopen cyclus heb ik pas op dag 24 een positieve ovutest gehad. Nog even doortesten meid. Succes!! -x-
ohja en nooit meer dan 24 uur tussen je testjes laten zitten, anders kan je misschien wel je LH piek missen, althans dat heb ik wel eens vernomen
Hoi Catoo, Ik denk ook dat je eisprong nog moet komen en dat je nog even door moet testen. En er hoeft niet altijd een opbouw in te zitten hoor. Ik heb wel eens dat je al 2 dagen een licht lijntje ziet, dan een dag weer niet en vervolgens weer wel (totdat de positieve ovutest komt). Ikzelf heb een cyclus tussen de 26 en 33 dagen en vaak een late eisprong (dag 20). Dus ik zou je geen zorgen maken en lekker doortesten!
Ja hoor! Jullie hadden helemaal gelijk ! Ik ben door blijven testen met steeds lichte streepjes als resultaat en gisteravond (dag 19) ineens een vet positieve streep, zelfs donkerder dan de controlestreep! Totaal geen opbouw in te zien inderdaad. Op dit moment zit ik op dag 20 van een waarschijnlijk 30/32 dagen cyclus. Ik hoop op 32 ivm de innesteling. XCatoo