ovu testen z en k besteld werken niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hettie, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb de nieuwe lading ovu testen binnen gekregen en ben ze aan het gebruiken nu maar ze werken niet??? normaal loopt deze gelijk rood door als je ze in de urine houd maar nu gebeurd er helemaal niks! pas na een paar minuten zie je het omhoog kruipen heel langzaam en er komt of geen controle steep of heel onduidelijk. lijkt me niet goed?

heb er meerdere gebruikt want dacht je kan dat er een foute bij zit. dus daar ligt het niet aan.

heb ze al een mail gestuurd wat kan ik nog meer doen?

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Lijkt inderdaad dat ze niet goed zijn. Ik denk dat je nu alleen kan afwachten wat hun reactie is.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Morgen nog n keer proberen en als t niet gelijk doorloopt nog eens in urine dippen? Ben benieuwd naar de reactie van zk.

4. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb vandaag een mail gehad dat ik em wat langer in de urine kan houden maar hoeveel langer dan?? heb nu 15sec gedaan werkt nog niet! ze sturen vandaag ook een paar nieuwe op naar me. dat is wel fijn!want als ik 25 stuks gekocht hebben die allemaal niet werken heb ik ze ook voor niks!

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja wilde ik net zeggen, even wat langer erin houden (ik deed zelf 20 sec., en ook rechtop houden, en na die 20 sec, meteen plat neerleggen (dus niet vasthouden).

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Helemaal mee eens. Ik hield ze ook altijd zo'n 20 sec rechtop erin. En daarna gelijk neerleggen.
    Wel netjes dat ze nieuwe testen sturen. :)

7. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Je moet ze inderdaad langer in de urine houden. Ik hield het erin tot ik de urine door zag lopen en daarna plat neerleggen. Dat werkte goed bij mij.

8. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    heb vandaag 15 nieuwe opgesstuurd gekregen en deze werken wel zoals ik het gewend ben! wel heel netjes van ze!

Deel Deze Pagina