Ik heb nu deze een keer gehaald, maar heb er nog weinig over gehoord moet ik zeggen... Vorige maand met Kruidvat vals positief getest, dus vind het zo moeilijk om er nou vanuit te gaan van wanneer mijn ei is. Ik slik er Clomid voor maar krijg geen FM alleen bloedprikken dag 23 van cyclus. Ik heb er net 1 gedaan, zal meteen de foto plaatsen. En wat is jullie ervaring met deze ovutesten?
in mijn ogen is hij net zo donker als het controle streepje. ik weet dat die van sensitest donkerder zijn (zowel het controle als test streepje), met deze van CB heb ik nooit getest, maar als ik dit zie lijkt hij positief. Heb over CB ook nog niks negatiefs gehoord trouwens. Misschien dat iemand anders weer hoe donker de CB streepjes behoren te zijn. Als ik jou was zou ik iig vandaag en morgen klussen! Succes meid!
Heey Weetjewel... Ik ben er deze ronde ook mee begonnen, ook predictor. Ik ben de 16e begonnen met testen. Tot gisteren avond teststreep lichter als controle streep. Gisteren avond T streep donkerder, maar lichter dan C streep Vanmorgen T streep weer lichter dan C streep Half 2 vanmiddag T streep donkerder dan C streep. Joehoee! Ik denk dat mijn ei er aan komt! Groetjes Cynthia
Oja, mijn C streep is na 5 minuten ook niet op zijn donkerst.... Maar als ik even wacht om ze in te plakken ( 15 minuten) Test is dan nog niet droog, maar dan is de C streep op zijn donkerst. Ik zal proberen om een foto te plaatsen van mijn testen. Groetjes Cynthia
Cyntje ja ik ben benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Ik ga vanavond sowieso nog wel klussen Ik heb wel een zwaar gevoel in mijn buik en dat had ik 2 rondes geleden ook en heb toen wel een mooie eisprong gehad. Dus ik denk ook wel dat ie eraan zit te komen
Weetjewel, ik heb de foto's er staan eentje een close up en de andere met de dagen van mijn cyclus erbij. Ik heb ook steeds een drukkend gevoel laag in mijn onderbuik. Soms voelt het net alsof er een luchtbel in mijn eileider zit Groetjes Cynthia
Die laatste is wel heel duidelijk Ik doe er morgen rond dezelfde tijd nog 1. Dus volgens mij lopen we aardig gelijk op.
Dat is wel te hopen, heb ik vriendlief een leuk verjaardags kadootje te geven Hij is 5 maart jarig dus tja... Hier is ie nu ook wel opgedroogd en dan is ie een stuk duidelijker.
Hij lijkt me toch wel positief hoor! Vanavond gewoon nog eentje doen. Kreeg ik als tip van iemand hier. Voor het zelfde geld test je morgen pas weer en is ie weer lichter, terwijl hij vanavond misschien nog duidelijker is. Het schijnt dat zo'n piek kort duurt (kan duren)? Vandaar dat ik vanaf gisteren 2 x per dag test. Zo zie je maar dat ie vanmorgen licht was, vanmiddag donker en misschien morgen weer licht omdat de piek dan weer afzwakt. Als je toch gaat klussen is het altijd goed. Maar als je zeker wilt zijn dat je ei er echt aan komt (of dat je zeker een ei krijgt) zou ik 2 x daags testen. Dure hobby he?.... kindjes maken.... Groetjes Cynthia
Hoi Weetjewel! Hoe is het teste verder vergaan bij jou? Ik heb vandaag de laatste maar gedaan want ik weet ook niet... nog steeds is de test streep even donker als de controle streep. Duurt een piek dan zo lang? Groetjes Cynthia
hoi weetjewel, Gefeliciteerd met vriendlief. Ik las dat hij vandaag jarig was.....heb je hem nog een leuk verjaardags kadootje kunnen geven? Ik heb ook clomid gebruikt. Ik heb vanaf dag 13 een beetje druk in mijn onderbuik. Dus dag 14 toch maar een ovulatie test (van predictor) gedaan en was net zo positief als die van jouw. Vandaag (dag 15) weer een test gedaan en was een heeeeeel klein beetje donkerder dan gisteren. Ik ben benieuwd. Morgen ga ik maar weer een test doen. Als ik het goed begrepen heb zou er dan geen (of een licht) streepje moeten zijn. Groetjes naomie
Hallo, Ik heb ook 2x de testen van predicotr gedaan en vond ze goed werken. Ik had eerste keer dat de test streep de kleur bleef die hij al had maar de 2e keer kleurde deze na een dag donkerder als de controlestreep. Heb predictor gemaild. Echt na 5 minuten aflezen en dat is het resultaat. Heb er tot nu toe 2 x goed mijn ei mee kunnen vinden. Ben nu sensitest aan het proberen met name ivm de kosten. Las ook dat sensitest goed is, dus ben benieuwd. Anders wordt het volgende maand weer gewoon predictor.