ovu testen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Missmaria, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    #1 Missmaria, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    dag dames :D

nou.. mijn 7de maand is alweer aangebroken.. dus vind dat ik maar eens aan de ovu testen moet beginnen.. 8)

nu heb ik alleen geen idee hoe dit werkt... ik heb best wel een regelmatige cyclus maar vanaf wanneer moet ik ermee beginnen en vanaf wanneer weer stoppen..

kan iemand me dit een beetje uitleggen..

alvast bedankt! ;)

2. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    nobodyyy ;)

3. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Het beste kun je die van Clearblue digital nemen die zijn wel duur hoor ik hier op het forum maar wel ontzetend handig ze geven een smiley aan als het goed is en een rondje als het nog niet zo is voor iemand die nog nooit een ovulatietest heeft gebruikt zijn ze heel handig omdat je dan niet naar twee streepjes hoeft te turen om te zien of de ene dikker is dan de ander en in de gebruiksaanwijzing lees je veel hoe en wat je het beste kunt testen maar met een cyclus van 28 dagen moet je rekenen dat je ongeveer halverwege een eisprong hebt dus vanaf de 12e dag testen tot de 16e en zien of je je piek kunt vinden
    Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent

Liefs

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ben het niet met daatje eens.. je hoeft geen dure clearbleu testen te halen.
    ik heb deze maand voor het eerst getest met die van wondfo en kreeg 2 duidelijke strepen, dag daarna werd weer minder. dus heb mijn eitje wel gevonden, en dat met goedkope testjes;)

5. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Als je goed gelezen had leeuw86 dan raade ik die testen aan omdat ze nog nooit een ovulatietest gebruikt had en ik van andere meiden hier op het forum hoorde dat ze makkelijk in gebruik zijn vanwege de duidelijk ja of nee
    Ik zeg niet dat ze per defenitie die moet gebruiken of dat ze met een goedkope test die jij gebruikt haar ovulatie niet kan waarnemen het ging mij er om dat het voor haar makkelijk in gebruik zou zijn
    Je moet mensen geen woorden in de mond leggen die ze helemaal niet hebben gebruikt
    Nogmaals die goedkope zullen net zo goed zijn ik gebruik zelf ook niet de clearblue digital het ging om het gebruiksgemak
    Je hoeft het niet met me eens te zijn daar ben ik helemaal niet op uit maar je kunt niet zo dingen gaan roepen als de ander ze niet zo heeft gezegd

Liefs

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    oke sorry, verkeerd gelezen;) kan gebeuren toch. bedoelde het niet vervelend hoor

7. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Kan gebeuren no hard feelings

Liefs

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben zelf een positief gebruiker van sensitest. Niet te duur, makkelijk in gebruik, duidelijk en discreet thuis geleverd :)

Mocht je er bestellen, ook de zwangerschapstesten zijn erg de moeite waard!

Over het gebruik:
    Bij een cyclys van 28 dagen begin je normaal op dag 10 en test je tot je test weer lichter/blanco is.
    Misschien de eerste keer liever te vroeg beginnen dan te laat. Kost je even iets meer testen maar dan weet je het ook zeker!
    Iedere dag zelfde tijd en enkele uren vantevoren zo min mogelijk drinken.
    Ik teste zodra ik een streepje begon te zien 2 maal daags (ook sochtends wat ze normaal niet aanraden) en zag de streep dan mooi dikker en weer dunner worden. Wilde zeker weten wanneer mijn piek was ;)

Succes!

Deel Deze Pagina