Digitale test Clear Blue

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Poppenkop, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb even een vraag.
    Gisteravond om 12 uur heb ik een ovulatietest gedaan omdat ik het idee had dat m'n lichaam me in de maling nam. Voor mijn gevoel en berekeningen had ik afgelopen maandag m'n ei, maar ik voelde me gister zo ellendig en toen de afscheiding langs m'n benen liep, dacht ik: hier klopt iets niet.
    De test sloeg positief uit, ik kreeg een :)

Nu staat in de bijsluiter van CB dat wanneer deze verschijnt de ovulatie 24 tot 36 uur hierna zal volgen.
    Ook als je maar 1 test hebt gedaan? Mijn man werkt in t buitenland en komt vanmiddag pas weer thuis, zijn we nog op tijd?

Liefs!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Volgens mij wel hoor...Ik had hetzelfde vorige maand en heb toen ook deze vraag gesteld en toen gaven leden ook aan dat ze nog tijdens de eisprong zwanger zijn geraakt...Dus even een sms naar man lief sturen om te vertellen dat hij maar snel naar huis moet komen....:D

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ja hoor, vandaag aan de slag en je bent prima op tijd!!
    Wat vervolgens wordt aangeraden is om morgen dan niet te klussen en overmorgen weer wel.

4. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ik zou gewoon morgen ook klussen, niks geen probleem hoor en ben je lekker op tijd met 2 dagen zo ;)

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ja hoor, je zit prachtig qua planning :D
    Ik sluit me aan bij Angel78, rond je eisprong elke dag klussen wordt vaak aangeraden.
    Het is een beetje welk onderzoek je leest. Voorheen zei men om de dag, de laatste tijd hoor je weer veel rond je eisprong elke dag.

Heel veel plezier in ieder geval :D

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dank allemaal.
    Als manlief dan ook nog even tempo maakt met naar huis komen, dan kunnen we meteen aan de slag haha!

7. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Je bent op tijd hoor. Ik heb zelfs is gelezen dat als de LH piek is waargenomen het soms nog best langer kan duren eer het eitje echt daadwerkelijk springt. Dat wisselt per cyclus en per vrouw.. Gewoon lekker elke dag klussen. Dan komt het wel goed.

Veel plezier in elk geval.

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik had nu weer een leeg rondje, geen smile is ook geen LH piek??
    Hoe kan dit nou? Zal m'n eitje al gesprongen zijn?

Share This Page