hey meiden Hierbij een vraag ( missschien rare vraag ) Als je een onregelmatige cyclus hebt die soms langer duurtdan 70 dagen werkt een ovu test dan ook ? Ik ben erg benieuwd . lgr syb
Is moeilijk aangezien je normaal 5 dagen test per cyclus. maar wanneer moet je dan starten met testen? aangezien je lengte varieerd, dus ook het tijdstip van je eisprong. Ik zou dan temperaturen aanraden. groetjes
@natasja Ik temp al een poosje en had de hoop dat ik er iets maar aan kon doen om een duidelijk overzicht van mijn cyclus te krijgen . gr syb
@natasja Ik temp al een poosje en had de hoop dat ik er iets maar aan kon doen om een duidelijk overzicht van mijn cyclus te krijgen . gr syb
Helaas, ik denk dat ovutesten niet de uitkomst zijn. Het gaat je echt handen vol geld kosten als je 2/3 weken zou moeten testen om je ei op te sporen. Tempen bied geen uitkomst? kun je duidelijk een eisprong zien? groetjes
@ natasja Ik heb rond 21 april een temp verhoging gehad ( aantal dagen) en ik ben de 28ste ongi geworden Aan de ene kant denk ik dat dat mijn ei is geweest en aan de andere kant vind ik het te laat in de cyclus om een eisprong te hebben ik zat op 21 april op dag 62 . gr syb
Als je cylus langer is dan 6 weken, kun je het beste naar de HA gaan, al ben je het nog niet zo lang aan het proberen. Zo'n lange cyclus is in sommige gevallen niet zo'n goed teken (hoewel een vriendin van mij het ook heeft en die was als de weerlicht steeds zwanger, 3 kids en 1 mk).
@ anquilegia We gaan as woensdag naar de gyn , ik hoop dat we dan eindelijk wat meer komen te weten en dat mijn cyclus snel op gang komt bedankt voor je reactie gr syb