morgen eerste keer ovu test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Kan ik emt ochtend urine teste, de bijsluiter is er niet echt duidelijk over. Ik heb de digitale ovu testen van cb.

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    hoi,
    Ik heb toevallig vorige week en in het weekend de ovutesten van clear-bleu gebruikt. Volgens mij mag/kan je gewoon op ochtendurine testen maar moet er 4u tussen zitten dat je voor het laatst naar de wc geweest bent. Moet zeggen dat ik er positieve ervaring mee had, hopelijk lukt het bij jou ook!
    Succes, groeten Mirjam

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik teste met andere ovulatietesten omdat ik cb te prijzig vond en die andere moeste persee in de middag. ik deed ze echter toch in de ochtend want kan geen 4 uur urine ophouden. ik heb altijd me ei kunnen opsporen en dit werd bevestigt omdat ik er bij tempte

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hoi nieuw begin..

Het beste is rond het rond 12 uur 's ochtends
    Ik drink van mezelf al veel te weinig dus heb nooit moeite met plas ophouden ;)

Gewoon 2 a drie glaasjes drinken en dan rond 11 a 12 uur de test doen.

Ik hoor ook meiden die 's ochtends met ochtendurine testen alleen het gevaar kan dan zijn dat het LH hoog wordt gemeten terwijl de piek er nog niet is.

Dit omdat LH altijd aanwezig is en je urine nou eenmaal geconcentreerder is.

Succes en ik hoop dat je gauw een super tweede streep hebt!

Groetjes, Paula

5. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik gebruik ook de digi ovu testen van CB. Goede ervaringen mee. Alleen vind ik dat je soms heel lang over het staafje moet plassen, voordat hij gaat knipperen. Gelukkig ging het elke keer nog goed, maar soms heb ik m'n plas bijna op en is hij net gaan knipperen.... dat is het enige, verder vind ik het prima werken met die smileys!

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Vanochtend met ochtend urine getest uiteraard een gewoon rondje ( uiteraard gezien ik nog ver voor mijn ei zit, maar de vorige maand ging mijn ongi erg vreemd) Dus ik denk dat het met ochtend urine ook wel goed zit.

Zelf doe ik dippen, dus ik vang het op en roer met het staafje. Erover heen plassen lijkt mij zo'n geklieder ( maar ja dat vind een ander weer van in een plastic beker plassen ;) ) We zullen zien of het wat wordt deze maand...

Thanks voor de reacties...

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Als je bang bent teweinig plas te hebben voor de tijd dat je over die strip moet plassen, zou ik het opvangen en dan dippen... zit je ook nooit in 'nood'

Ik heb een apart bakje/bekertje in de badkamer staan, speciaal om plas op te vangen voor tests of als ik een keer een plasje naar de dokter moet brengen voor blaasontsteking (dan giet ik het over in een speciaal plaspotje)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hebben jullie ook als je bij de cb digitaal het staafje erut halen 2 strepen er staan
    ikplas ook in een beker moet trouwens zeggen was vandag mn eerste keer haha
    en ga ze ook gewoon in de octend doen hoor
    4 uur plas ophouden hou ik bijna niet vol

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ja er staan strepen, maar er staat ook erg duidelijk in de gebruiks aanwijzing dat die strepen verder geen waarde hebben...

Ben benieuwd wanneer we een smile mogen ontvangen ;)

Deel Deze Pagina