Had vorige week vrijdag een positieve ovu test. Had ervoor een mk gehad. Hartje was gestopt met 9 weken. Maar nu hoor ik dat als je een positieve test hebt. Het bijv dag erna weer kan dalen en bijv dag erop weer een lh piek? Komt dat vaak voor? Want heb na die positieve test alleen die zaterdag getest en die was weer negatief. Dat ik niet nu bijv. Pas ineens een ei sprong heb. De positieve ovu test was trouwens bijna net zo donker als de controle streep. Maar nog niet net zo donker.
Een ovulatietest is officieel pas positief als beide streepjes even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de controle streep. Of als je een digitale test doet met een smiley. Het LH-hormoon kan per dag schommelen, dus het kan best zijn dat hij toen toevallig heel donker was en de dag erna weer licht, zonder dat je piek is geweest.
Je hebt dus nog geen positieve test gehad.Als je verder niet meer getest hebt,zul je dus niet weten of je eisprong is geweest of nog moet komen.Na een miskraam kan het best even duren voor alles weer normaal functioneert helaas
Hoop t niet. We hebben niet meer geklust sindsdien. De gyn zij trouwens wel dat ze dacht dat ei binnen een week gaat springen toen
En had toen trouwens met die positieve ovu test wel rekbaar slijm dagen ervoor. Nu al tijdje niet meer. Wel gisteren steekjes links en rechts. Hoop innesteling natuurlijk.
Heb je een foto van je positieve test? En waarom ben je "bang" of denk je dat je ei niet is gesprongen na die test?
Ben niet perse bang. Maar vraag me nu gewoon af of hij idd wel is gesprongen. Na een mk kan het idd wat langer duren. Maar twijfel ook. Ook omdat de gyn zei dat ze zag datbhet baarmoederslijmvlies zich opbouwde en ze dacht binnen een week ei. De ovu test was binnen die week.
Vriendin zei dat t best positief kan zijn. Bij sommige wordt t nooit donkerder. Of dat in de nacht mijn piek was
Ik vind ze ook negatief (en volgens de gebruikaanwijzing zijn ze dat ook). Maar ik vind die ovulatietesten van de action ook echt ondingen. Ik vond er nooit mijn piek mee. Heeft de gyneacoloog trouwens alleen je bms opgemeten of ook follikels? Want dat laatste zegt veel meer over een eventuele eisprong en wanneer.
Maar ja. Had ik vruchtbaar slijm toen. En verder niet gehad. Heb dat altijd gehad rond ei. Nu is t natuurlijk niet zo betrouwbaar misschien vanwege de mk. En in combinatie met de ovu test die miischieb toch wel positief was later in de nacht. Net voor zekerheid ovu test gedaan. Was negatief. T is maar afwachten nu denk ik.
Je vriendin heeft ongelijk.Een negatieve test kan nooit best positief zijn.Negatief is en blijft negatief.Het zou wel kunnen dat je je piek gemist hebt,maar dat zul je niet zeker weten. Bij veel vrouwen werken de actionovulatietesten niet zo goed.Ik zou de volgende ronde overwegen om een ander merk te proberen.De dipsticks van zwangerenkids zijn heel goed.(gebruik alleen nooit hun zwangerschapstesten want die zijn echt heel erg onbetrouwbaar,vaak vals positieve testen)