Clearblue ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mxm, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik had een vraagje over de clearblue ovulatietesten.

Gebruik je hier 1 per dag van? Of moet je deze test ook 2 keer per dag doen? En kan het dan bijvoorbeeld dat je s'ochtends (niet te vroeg zo bijvoorbeeld rond 11:00) een rondje krijgt, en s'avonds een smiley?

Ik wil deze in mijn volgende ronde gaan gebruiken.

Bedankt!!

2. Misolle

Misolle Actief lid

26 feb 2014
    127
    52
    28
    Vrouw
    Ik lees even mee, ben er ook benieuwd naar! Vandaag komt een pakketje clear blue binnen voor de volgende cyclus. Ik begreep wel dat je deze wel met ochtendurine kan doen

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

De CB adviseert inderdaad juist wél ochtend urine te gebruiken. Als je maar 1x per dag test loop je wel het risico om je piek te missen ja. Net als bij alle andere testen.

En ja je kan s ochtends nog negatief testen en s middags of s avonds positief.

Om het leuk te houden voor je portemonnee zou ik aan raden om te testen met dipsticks en als je denkt dat die positief zijn te "checken" met de CB. Scheelt een hele hoop geld en werkte voor mij goed.

4. mxm

mxm Niet meer actief

Ik denk dat dit inderdaad wel een goed idee is ja! Bedankt!

5. Misolle

Misolle Actief lid

26 feb 2014
    127
    52
    28
    Vrouw
    Dat ga ik idd ook doen, ik heb sensitest dipsticks en dan richting de eisprong de dure clear blue. Die dipsticks vond ik zo irritant met je piek bepalen, ze knallen bij mij nooit op de één of andere manier

6. mxm

mxm Niet meer actief

Nee precies, dit dus! De gewone sensitest dipstick? Die gebruikte ik ook in de afgelopen ronde. Uiteindelijk heb ik het naar hun gestuurd en zeiden zij dat hij wel "positief" was. Als ze de dipsticks hebben verstuurd doen ze er ook een informatiefoldertje bij in, daarin staat dat je donker positief kan testen en licht positief..
    daarom beschouwde ik mijne ook als positief. Maar niet knallend!

Deel Deze Pagina