willen jullie alsjeblieft even meekijken!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by emje, May 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.
    wij zijn een beetje in shock.
    ik heb 8 mei me laatste menstuatie gehad. vanaf 15 mei zijn we met ovu testen gaan testen en zijn we ook gaan klussen. nu had ik 26 en 27 mei een positieve ovu test (clear blue digital).

nu kreeg ik net even de drang om te testen en omdat ik er toch genoeg heb, heb ik ook inderdaad getest (zwangerschapstest). en nu zag ik tijdens het verkleuren al meteen een 2e streep opkomen. hij is met het blote ook goed te zien en ook roze. maar dat kan toch eigelijk niet? willen jullie even meekijken. sorry dat ik het niet beter op de foto krijg (slechte kamera)

2. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jen ik zie idd een licht streepje. Maar als je op 26/27 mei een positieve ovutest hebt gehad, heb je eigenlijk net pas de bevruchting gehad en moet het vruchtje zich nog innestelen. dan wordt er pas HCG aangemaakt.

Technisch gezien zou je volgens mij nu niet eens positief kunnen testen...

3. emje

emje Niet meer actief

hoi ukkepuk,

ja zo dachten wij ook. daarom dat we het ook erg raar vinden. maar ik zie toch duidelijk een 2e streep! ik word een beetje gek hier.
    ik ben wel van plan morgen met ochtend urine nogmaals te testen. ik snap er helemaal niks meer van

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Een ovulatietest kan toch ook positief zijn als je zwanger bent? Misschien had je al eerder je ei....

5. emje

emje Niet meer actief

hoi 078mama,

dat zou kunnen maar ik ben met ovu testen begonnen op 15 mei. dus dan zou de ovu test me ei over het hoofd gezien hebben. ik heb trouwens getest met ovu testen van clear blue digital dus geen streepjes

6. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Had je op 8 mei je eerste dag van je laatste menstruatie of je laatste? Sommige mensen ovuleren al heel snel na de menstruatie, of zelfs tijdens menstruatie waardoor ze een heel korte cyclus hebben. En idd een ovulatietest kan ook reageren op HCG ipv LH. Ben erg benieuwd meid!

7. brit76

brit76 Actief lid

Apr 29, 2009
    379
    7
    18
    Ovu testen zijn niet altijd betrouwbaar, ik ben zwanger geworden in de maand dat ik volgens de ovu testen geen ei-sprong had. Was 8 mei de eerste of de laatste dag van je laatste menstruatie? Hoe lang duurt jouw cyclus normaal gesproken?

Ik zie overigens duidelijk een streep en dat zou toch betekenen dat je zwanger bent!!:)

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Je bent op 8 mei ongesteld geworden? Dan is het inderdaad erg vroeg als je dan vanaf 15 mei bent gaan testen. Het lijkt me dat je dan je ei nog niet hebt gehad. Maar ik heb een hele duidelijke cyclus en voel mijn ei ook overduidelijk en de streepjes blijven dan nog steeds licht. Persoonlijk ben ik dan ook geen fan van deze testen. Ik zou nog niet te veel hoop vestigen op je test maar het zou me ook niet verbazen als het wel goed zit.

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    ovulatietesten werken bij mij niet, ik krijg nooit een even dik en donker streepje. Behalve bij mij vorige zwangerschap, toen werden ze wel positief (na mijn nod). Dus dat kan inderdaad.

10. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. 8 mei was de eerste dag van me laatste menstruatie.

voor mijn curretage was mijn cyclus altijd stabiel 28 dagen.
    na mijn curretage is dit verandert. ik zit nu in de 2e ronde na me curretage.

ik ben op 15 mei gaan testen met clear blue digital ovu testen dus zonder streepjes maar met lachend gezichtje. op 26 en 27 mei had ik pas een positieve test.

ik snap echt niet dat hij positief is. ik heb net nog een test gedaan en hier zie ik weer een 2e roze streep. alleen zeer licht. maar dat komt ook omdat ik nu 3 keer in een uur geplast heb en me urine bijna kleurloos was. ik snap er niks van!

11. brit76

brit76 Actief lid

Apr 29, 2009
    379
    7
    18
    jen89, wat spannend allemaal!! Je kunt volgens mij best zwanger zijn, eisprong misschien later/eerder, late of vroege innesteling, misschien maak jij veel hcg aan... het is allemaal mogelijk...

succes in deze spannende tijden en stiekem al lekker dromen over kleine plurk, toch?

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    een sensitest zw test zeker ???:(

13. emje

emje Niet meer actief

hoi baylee,

het is inderdaad een sensitest zwangerschapstest. ik heb er zelf goede ervaringen mee. 2 keer posi getest en toen ook inderdaad 2 keer zwanger. voor de rest nooit vals mee getest

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ik had rond 2 mei me eisprong en 9 mei licht positief getest met sensitest en tot 15 mei licht positief ... 16 mei iets donkerder en met dezelfde urine kv getest en bleef wit ... de dagen erna nog steeds licht positief en gisteren op dag 48 ongesteld geworden ...
    Ook heb ik 2 testen gehad van sensitest met 3 strepen erop ...
    Vroeger bij me vorige zwangerschap en ervoor pos was echt positief en niet zwanger was echt wit ... Het lijkt erop dat de laatste bestellingen van zw testen sensitest gewoon niet goed zijn ... ik had er nog eentje gevonden van een eerdere bestelling van vorig jaar en die bleef gewoon echt wit ;) Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in ...:):x
    Er is hier ook een topic over sensitest zelf iemands man die er positief mee testte :$!!!
    Dus ik zou maar even naar het kruidvat gaan of even een ander merkje kopen ;)
    Ik hoop echt dat je dan ook nog een 2de streepje heb !
    succes !

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Dat was de predictor en niet sensitest :D:D:D

16. emje

emje Niet meer actief

hoi baylee,

ik heb deze testen al een half jaar. maar vind het wel goed dat je dit laat weten. ik ga morgen naar de kruidvat voor andere testen. ik denk wel dat ik nog even wacht met verdere testen. maar hoop het zo. na 2 miskramen zou dit echt fantastisch zijn

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
  18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ja ik wil niet raar of niet blij zijn voor een ander overkomen snap je ik vind het altijd moeilijk om dit hier zo te schrijven !
    Maar ik wil wel teleurstellingen bij anderen voorkomen vandaar ik het even kwijt wilde ;)
    En ik hoop van harte dat je zwanger ben en laat het dan maar even weten hier als je kv heb getest ??
    Ik heb even meer vertrouwen in de oudere zw testen van sensitest !
    succes !

19. emje

emje Niet meer actief

hoi,

natuurlijk zet ik het hier gelijk neer als ik de test van kruidvat heb gedaan. alleen denk ik dat ik pas over een paar dagen weer test.

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Dan zien we het hier vanzelf verschijnen als je getest heb !
    spannend ! succes !

Share This Page