zijn er meer mensen met in 1 keer raak?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelsientje, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben eind maart gestopt met de pil, en vervolgens 1 april ongesteld geworden (geen grapje.. :D ). We hebben besloten om er meteen maar voor te gaan , dus niet de 1ste menstruatie afwachten.

Vervolgens had ik vorige week ongesteld moeten worden, maar ja ik voelde me anders dan anders, erg vreemd. Beetje misselijk duizelig, zere borsten.
    Dat kan natuurlijk ook van het ontpillen komen. :(

Ik heb toch afgelopen dinsdag een testje gedaan.. stom stom, natuurlijk negatief, maar ik voelde me raar en wilde het weten. Dus ik was weer op aarde terecht gekomen... ;)

Vandaag nog steeds niet ongesteld en heb maar weer een testje gedaan, omdat ik vanavond een feestje heb en dan misschien een kleine alcoholische versnapering kan nemen... nu blijkt er toch een licht streepje te komen...? (dinsdag had ik dat niet)

Toch ga ik over een paar dagen nog maar een keertje testen. En de alcohol maar laten (is toch niet goed voor me :oops: )

Ik durf het bijna niet te geloven, kan het in 1 keer raak zijn? Zijn er meer die dat hebben gehad? Kan ik al een beetje juichen? Liefs

2. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Appelsientje,

IK ben zelf ook eind maart gestopt met de pil. En werd wel gewoon ongie na drie dagen overtijd te zijn.
    Dus bij mij mocht het helaas niet zo zijn dat ik in 1 keer zwanger werd.
    Maar mijn vriendin is wel in 1 keer zwanger geraakt.
    Zij had 1 mesntruatie afgewacht en is daarna niet meer ongi geworden, dus RAAK!
    Dus het kan makklijk hoor!
    Het zal wel te gek zijn voor je!

Ik ben nu zelf net in de 2e ronde en ik hoop echt dat het nu lukt!

Laat je weten hoe het afloopt? Succes!

Liefs Annika

3. appelsientje

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hoi annika,
    Oh.. ik vind het zo spannend! Ik wacht nog 2 daagjes en dan ga ik weer testen , hopelijk is dan het streepje duidelijker. Mijn man zegt ook dat er echt een streepje staat, maar omdat het zo snel is durf ik het bijna niet te geloven, ik had het streepje liever dik en vet gezien, zodat ik zeker weten kon juichen... Je hoort het nog van me!

in de tussentijd word mn man wel ongelovelijk gek van me, dat snap je natuurlijk wel!

Liefs

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    laat het weten veel succes ik zal voor je duimen:)

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bij mij was het ook de eerste ronde meteen raak.. Dat had ik ook nooit verwacht..
    Alleen is het bij mij jammer genoeg mis gegaan!
    Ik hoop echt voor jouw dat het raak is!
    x

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    een streepje is een streepje hoor! :D
    kan je geen foto in je album zetten, kunnen wij hem ook beoordelen en je misschien wat meer zekerheid geven!

groetjes rebbel

7. appelsientje

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hoi Sizzel,

Wat erg voor je.. Hoe voel je je nu? Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen. :cry:
    Ik hoop voor je dat je weer zwanger raakt en dat het dit maal mag blijven zitten! Ik duim voor je!

Oja en die foto van de test gaat even niet lukken.. de test heb ik weggegooid en is nu helemaal roze doorlopen... haha..

Wel bedankt dat jullie zo meeleven. Zoals ik al zei; mn man wordt helemaal gek van me, en ik wil niet nog vaker met hem er over hebben.. nu kan ik toch even mn eitje kwijt. Het is tenslotte anders voor een man als voor de vrouw. Liefs

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Appelsientje
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.. echt niet!
    Ik reageer op jouw topic!
    Met mij gaat het overigens redelijk.. heb zo natuurlijk mijn mindere momenten... logisch..
    Maar lief dat je voor me duimt en aan me denkt!
    hoop echt dat het bij jouw raak is! ik gun het iedereen.. het is een topgevoel! ennuh.. streepje is streepje hoor.. alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
    kuz Sizzel

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey appelsientje, met welke test heb je getest?

10. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    He Appelsientje,

Dat zou leuk voor je zijn. Ik hoop het voor je , en ga duimen.

Groetjes Jose

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey.

bij mn dochertje was het in 1 keer raak.. en bij mn 2e zwangerschap ookmaar die is met 16 weken mis gegaan.. hopelijk nu ook weer in 1 ker raak wie weet...

moet wel zeggen ik ben in mei 2005 gestopt met de pil.. en we hebben pas nov 2005 geprobeerd wat dus in 1 keer raak was... toen ik gestopt was met de pil werd ik pas na 8 weken ongi... dus hoop dat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat je lichaam aan het ontpillen is

12. appelsientje

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hallo meiden,

Het is nog vroeg maar... JIPPIE HOERA!... De streep is duidelijker! :D

Ow, ik heb de hele nacht niet kunnen slapen, maar het was het waard. Ik ben zoooo blij! Ik zal de test in mn album zetten!
    Dit had ik nooit verwacht, zomaar in 1 keer raak!

Liefs

13. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Bofkont ;) Van harte gefeliciteerd, meid! Geniet ervan.

14. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd meid!Geniet ervan!

ik was ook de eerste ronde gelijk zwanger, maar ben helaas mijn kindje na 11 weken verloren...
    Ik hoop heel erg dat ik straks als wij het weer gaan proberen weer zo snel zwanger raak.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    van harte gefeliciteerd meid!

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid.
    Hopelijk is het bij ons in 1 keer raak.

17. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0
    GEFELICITEERD appelsientje! :D

Nou maar lekker genieten van je zwangerschap!

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wow zeg, gefeliciteerd...je was er vroeg bij vanochtend! Bij ons was het ook meteen raak. Ons dochtertje is nu 5 maanden en ik heb na de bevalling geen anticonceptie meer gebruikt, omdat we graag 2 kinderen willen kort op elkaar. Maar deze keer gaat het niet zo snel als bij de 1e. Dat maakt verder ook niet uit, want we zijn dolblij met ons dochtertje.
    Geniet er maar lekker van!
    liefs Bianca.

19. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Echt super meid!

Geniet er lekker van!