Hi meiden, Willen jullie meekijken? Het streepje van gisteren is donkerer dan vanochtend. Maar zijn ze uberhaupt positief? Help Bedankt!!!
Helaas nog niet positief. Ik zou even 2x op een dag testen als je denkt dat je bijna je eigen krijgt. Hij kan soms ineens vanuit het niks knallen!
Ik had ook zo'n strepen en ervoor en erna een stuk lichter. Ik dacht dus ook geen knaller maar waarschijnlijk heb ik twee dgn erna toch mijn ei gehad. In ieder geval wel alle symptomen gevoeld. Ik werd alleen maar meer onzeker door die onduidelijke testen. Denk niet dat dit bericht je gaat helpen trouwens... Haha sorry!
+1, ik heb dan geen symptomen gevoeld maar bij mij knalde m'n test ook niet en iedereen hier riep negatief maar vervolgens wel zwanger geworden van die zo genaamde niet positieve ovulatietest. Dag erna werden ze weer lichter dus ondanks geen knaller was die van mij toch positief. Kan bij jou zo ook zo zijn!
Helaas nog niet positief, deze testen geven altijd wel een streepje, je zou moeten doortesten.. bij een posi test wordt de teststreep echt paars bij kv Succes
Van een ovulatietest wordt je niet zwanger 😉 Hij is pas positief als de teststreep gelijk is aan of donkerder is dan de controlestreep. De testen van ts zijn dan ook niet positief Daarnaast kan het natuurlijk wel dat jij zonder een positieve/knallende ovulatietest toch een eisprong hebt gehad en dus zwanger geworden bent. Gefeliciteerd!