Oke. Lang verhaal in sneltreinvaart. Mama met pcos met 2 kindjes. 1e met hulp 2e spontaan. Na bevalling cyclus drama. In juni 2018 een lisexcisie gehad ivm onregelmatig vloeien en contactbloedingen. Daarna keurig een paar cycli gehad va 6 weken. Sinds eind sept continu gevloeid. 2 hormoonkuren gehad waarvan de laatste 4 januari, 10 dagen duphaston. Op 15januari ben ik daarop flink gaan bloeden en sindsdien is het, afkloppen, redelijk rustig daar beneden. Gister op het werk al heel de tijd steken in rechteronderbuik en gister avond intiem geweest en er kwam geen kwakje uit. Vreemd dacht ik. Tot mijn vriendin vandaag zei ben je niet aan het ovuleren. Dus ik heb om 18 uur een ovu gedaan. Geen pijl op te trekken natuurlijk met 1 ovu, maar toch we zijn hier allemaal voor en met elkaar en soms is het even lekker om van je af te schrijven. Dus wat vinden jullie?
Dit idd. Je kan doortesten, maar je weet niet hoe hij hiervoor was. Hij kan nu aflopen, maar ook dat zegt niets over het al hebben gehad van een lh piek helaas. Ik zou dus niet meer testen maar afwachten. Desnoods over 2 wkn ff een zw testje doen.
Ik snap je hoor, maar een posi ovu heb je 1-2 dagen voor je ei. Dus als jij vermoed dat je ei gesprongen was eergisteren of gisteren, dan was je met je ovu test gisteren dus sowieso te laat