Eergisteren ook getest. Omo wit. Ik dacht vandaag laat ik nog 1 keer proberen voor ik donderdag ongesteld moet worden. En ineens BAM! Ik ben in shock. En nu de spannende dagen of die gaat oplopen. Vandaag 9/10 DPO en NOD is 14 feb.
Zo gek. De eerste twee keer voelde ik me gewoon anders en toen heb ik getest. Maar eigenlijk wist ik toen de uitslag al wel. Maar nu. Wow deze zag ik echt niet aankomen. Klopt het lijntje ook met deze termijn?
Yes! Zwanger! Wat heerlijk zo in ronde 1 Hoed je maar voor de ‘je zult nu wel een meisje willen’- opmerkingen.
Hahah ja zeggen mensen dat? Ik vind het zo dubbel! Tuurlijk lijkt me een meisje leuk maar drie jongens net zo leuk!
Vreselijk vaak! En zelfs toen we wisten dat het een jongen werd: ‘he wat jammer!’ Rare mensen... Een meisje zou leuk zijn, maar ik kan je vertellen dat drie jongens hebben ook geweldig is!
Ja gek dat mensen dat zeggen! Ergens snap ik het wel die gedachten maar om het zo hardop uit te spreken maar mensen zien dat vaak niet. Ik vind het dubbel omdat ik heel graag nog een meisje zou willen meemaken en aangezien dit de laatste is zou het ook best gek zijn omdat dan af te sluiten dat je nooit een dochter krijgt maar drie jongens lijkt me ook fantastisch. Ook makkelijker op de een of andere manier. Ik denk dan nu namelijk al van als het wel een meisje zou zijn of ze dan niet teveel buiten de boot valt met twee grote broers die heel close zijn. Maarja je kan je om zoveel dingen druk maken haha en dat is zonde. Het komt zoals het komt!