Nu is mijn NOD waarschijnlijk over 3/4 dagen, maar dat weet predictor niet Maar mijn vraag: geeft die early ook van die 'als ik hem in de juiste positie in het daglicht houd dan zie ik een heel vaag lijntje uit het wit opdoemen lijntjes'? Na 3 tot 5 minuten. Of blijft die test altijd 100% hagelwit indien negatief? Als het een action test was geweest dan had ik hem gesloopt om het beter te kunnen zien, maar ik heb wel al begrepen dat dat bij deze testen geen goed idee is. Heb hem 1 x eerder gebruikt en kan me herinneren dat hij toen wel echt heel overtuigend wit bleef. Nu zie ik dus een lijntje, maar het kan net zo goed een 'mijn ogen zien hem , maar eigenlijk staat hij er niet lijntje' zijn Op de foto zetten gaat zeker niet lukken. Ik weet dat ik nog wat geduld bij elkaar zal moeten schrapen en heb eigenlijk een beetje spijt van het testen, maar ik kon me niet beheersen nadat ik vannacht weer wakker heb gelegen en ik vanmorgen wederom misselijk was. Deel vooral je ervaringen
Ik heb met de early ook wel eens in het licht een voor gedrukt streepje gezien. En de keer dat ik zwanger was en ik teste 6 dagen van te voren zag ik ook een heel licht lijntje maar wel gewoon roze en hoefde hem ook niet in het licht te houden. Ik hoop in ieder geval dat het voor jou goed nieuws is!
Toen ik van te voren keek of ik een voorgedrukt lijntje zag, toen zag ik niks. Bij de action testen zie ik dat altijd wel heel duidelijk. Nu, na een half uur, staat er gewoon een heel licht tweede streepje en hoef ik hem niet meer in het licht te houden en te draaien om hem te zien. Ik zie hem gewoon. Maar wel nog steeds te licht voor een foto. Ik vind hem ook wel roze. Waarom heb ik me nou niet kunnen beheersen
Ja dat beheersen is moeilijk wanneer een zwangerschap zo gewenst is! Ik zou over 2 dagen nogmaals testen met dezelfde test dan zul je snel je antwoord krijgen. Spannend!
Ik hoop dat ik er nog ergens een kan krijgen. Bij Kruidvat en op=op waren ze uitverkocht. Had deze online besteld bij bol.com. Ik heb overigens nog nooit eerder (bewust) zo vroeg na eisprong getest, maar ivm vitamine suppletie na maagverkleining wil ik het graag zo snel mogelijk weten. Mijn verstand zegt 'wat maken die paar dagen nou uit' maar mijn gevoel neemt een loopje met me en vindt het echt heel belangrijk om het zo snel mogelijk te weten
Ik zag 6 dagen voor Nod een schaduwlijn. Op de foto met flits was die beter te zien. Volgende dag testte ik weer en stond er een heel licht roze lijntje. View attachment 606940
Schaduwlijntje, dat is idd wel het juiste woord om het te beschrijven! Ik ga straks eens kijken of ik nog een early kan scoren ergens. Voor morgen met ochtend urine. Want ik gebruikte vanochtend mijn tweede plasje En gefeliciteerd jij!
Mijn ervaring is dat predictor met alle mogelijke manieren bekijken echt wit blijft (Geloof me, ik heb me dood gestaard )
Had ik van de week en net weer ook. Vroeg me precies hetzelfde af. Een wit voorgedrukt lijntje. Na het opdrogen verdwijnt ie alleen bij de test van net werd hij wel roze ineens. Ik ben in shock. Hopelijk voor jou snel ook positief
Nou ik heb nu net zo een lijntje als jij op deze foto. Echt bizar! Eerste ronde raak terwijl de eerste 4 jaar duurde en de tweede 2 jaar. Maar het kan nog alle kanten op, dus voorlopig blijft het spannend!
Ik vind het een roze streepje. Dus denk zeker wel dat je zwanger bent . Ik heb wel eens een voorgedrukte lijn gehad met deze test maar die was niet roze.
Ja hij is ook echt roze! Bizar! Gelukkig was ik zo helder om gelijk maar 2 doosjes early en express mee te nemen Dus ik test lekker door de komende dagen.