Hallo allemaal, Ik heb zo het gevoel dat ik zwanger ben, mijn nod is a.s. zondag en ik heb nu al grotere borsten, gisterochtend was ik mijn zoon aan het verschonen en zei tegen hem ik ga brood voor je maken, op het moment dat ik het zei moest ik spuugen, vanochtend weer hetzelfde normaal drink ik altijd zonder problemen koffie maar nu zit het me dwars, ik eet meer en vooral ook 's avonds. De pil gebruik ik al 2 jaar niet meer dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb gister en vandaag met ochtend urine getest, negatief, zou het te vroeg zijn om te testen denken jullie?? Zou het nog kunnen dat ik een positieve test ga krijgen??
Als zondag je NOD pas is, zou het indd nog te vroeg kunnen zijn. Met een normale zwangerschapstest getest? Misschien kun je met zo'n vroege test kunnen testen, die wat gevoeliger zijn? Het heerst ook weer, kan ook een griepje zijn natuurlijk, buikgriep of iets dergelijks. Gewoon nog maar even afwachten en met paar dagen weer testen, dan kom je er vanzelf achter haha
Ik had gister precies hetzelfde! Mijn NOD is ook zondag en gister al getest, maar negatief... is waarschijnlijk veel te vroeg geweest! Nu probeer ik me te beheersen en ga ik morgenochtend weer testen... Zondag duurt nog zoooo lang!!!
je bent te vroeg ja, onthoud ook dat een posi test voor je nod nog een kans van 33% geeft dat het misgaat! dus ik zou zondag pas weer testen.
ja het zou kunnen! maar je weet het pas als je test pos is Ik denk dat ik donderdag oid mijn nod heb.. en ik test nu heel vaag steeds.. dus ik weet het ook nog niet
Het is gewoon erg moeilijk om tot zondag te wachten... Er zijn vrouwen die er geen moeite mee hebben en wachten tot nod maar daar ben ik er geen van helaas hihi... Ik weet gewoon dat het nu anders is als anders en vaak denk ik niet eens aan een zwangerschap maar nu is gewoon anders dan anders en een griepje is het niet want ik voel me verder goed, af en toe gewoon een vlaag van misselijkheid en ben gewoon erg moe de hele dag. Ik wacht nog wel tot donderdag als het lukt....