hey dames, heel stom maar omdat mijn cyclus nooit goed loopt ging ik eens kijken op mijn telefoon of ze daar geen goeie app voor hebben omdat ik altijd loop te klooien in die agenda van me telefoon en kwam dus een hele goeie tegen!!! Weet niet of jullie hem hier al kende maar hij heet: WomanLog je kan je gewicht erin zetten je leeftijd je normale cyclus en wanneer je hebt geknutseld ook staat erin wanneer je vruchtbaarste periodes zijn etc. Ik vind hem zelf wel erg handig moet ik zeggen Hoop dat jullie er ook wat aan hebben. Groetjes Djonna
Ik heb ook een Android telefoon en ik gebruik op mijn telefoon de mobiele app van FertilityFriend. De site en de app zijn aan elkaar gekoppeld, dus je kan ze afwisselend gebruiken en hebt toch altijd alle data.
Kijk nog beter hahahahaa, ja ik heb nu zoiets van en nu gaan we er ook echt voor nou wil ik het weten hahahaha. Sorry hoor maar ach ben gewoon nerveus door alles
Ik gebruik de app Ladyscalendar. Je kan daar ook je temp, je stemming en evt kwaaltes bijhouden. Vind em erg handig
ja ik heb die womanLog erop gelaten is in het Nederlands en ook daar kan je alles kwijt... Moet zeggen hij is wel erg handig hoor... zeker voor iemand die elke keer zijn dagen zit te tellen aan de hand van een kalender net als ik hahahaha.