ovulatest positief, temperatuur stijgt niet

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door vogel, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    #1 vogel, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Afgelopen zaterdag heb ik een posistieve ovulatietest gehad. Dagen daarvoor zag je streepje ook donkerder worden, zaterdag zelfde kleur en dikte als controle streep. Streepje werd zondag weer lichter. Eisprong zou 24-48 na LH piek moeten optreden, dus dan ga ik uit van zondag of maandag. Lijkt mij logisch dat mijn temp dan in ieder geval dinsdag omhoog moet gaan, maar niet dus. Hij keldert juist. Iemand enig idee hoe dit kan? Of heb ik soms geen eisprong gehad. Zie ook kaartje.

3094b0 Ovulation Charts

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    waarschijnlijk gaat je temp morgen omhoog en zal ff vandaag als dag van je eisprong aan gaan geven. Er is vrij vaak een dipje voor ie omhoog gaat. waarschijnlijk heb je gisteren of vandaag je eisprong.
    ieg blijven klussen tot je temp ook omhoog is want dat is betrouwbaarder dan ovu testen alleen.

3. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
  4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik vraag me dan toch af of je eitje dan wel gesprongen zal zijn? Je temp kaartje ziet er idd vreemd uit...:( Heb je symptomen rond je eisprong gehad (vruchtbaar slijm, eipijn ??)

5. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Je wel gehad, geen pijn, steekjes oid, maar merk het altijd aan het slijm.
    dat was rond de 18-19e dag.
    Dit is de eerste ronde dat ik aan het temperaturen ben, maar vind dit toch wel een beetje vreemd;)

6. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb nu een beetje gesmokkeld :$. Ik heb de data van dag 20 'verwijderd'. Deze temp was ineens heel laag, maar had die nacht ook amper geslapen. Kan een nacht slecht en heel laat gaan slapen zo een grote invloed hebben op mijn temp?:(
    Is mijn temp lijn nu meer 'normaal'/'goed'?

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, dat kan! Goed dat je hem discarted hebt gezet. Nu afwachten en hopen dat temp hoog blijft!
    duim met je mee!

8. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Hij stijgt gelukkig :)

Deel Deze Pagina