overtijd maar niet zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marjolinos, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik ben nu ruim 1.5 week overtijd maar niet zwanger. Heb 4 negatieve testen gehad en gisteren een bloedtest die ook negatief is. Waardoor zou dit kunnen? Heb dit de laatste 8 jaar nog nooit gehad. Wel eens een kortere cyclus ipv 28 dagen of soms 2 dagen later maar zo lang nog nooit. ... twijfel ook of ik hiermee naar de gynaecoloog zou moeten. ...

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat kan bij iedereen wel eens gebeuren,daar hoef je echt niet voor naar de gyn.Misschien sla je een keer een cyclus over,of een keer een latere eisprong gehad.Maar zoals gezegd,kan bij iedereen gebeuren.

3. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik ben ook eens 10 dagen overtijd geweest :)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    vervelend is dat, zeker als je een zw wens hebt! Zelf heb ik wel eens een cyclus overgeslagen. Ik liep toen bij de gyn ivm de miskramen en volgens hem gebeurt dat gewoon wel eens

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Bedankt!
    Ik wacht zowiezo het weekend af.... dan zie ik of ik maandag een afspraak met de huisarts gemaakt kan krijgen. Dan zou ik 14 dagen over tijd zijn. Snap gewoon niet zo goed hoe het kan. Ik ben nog nooit zoveel te laat geweest zonder zwanger te zijn.
    En weet nu in ieder geval dat ik heel erg graag wil!

6. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zonder temp of echo ben je niet zeker van jou eisprong had laatste ronde ook mijn eitje 1-2weken later ovutesten en temperatuurmethode en later echo zwangerschap die het bevestigde. En idd soms slaat jou lichaam eens een cyclus over

Deel Deze Pagina