Hi ik heb vandaag deze ovulatie gedaan heb me eisprong al gehad hoor wou gewoon even kijken hoe die reageerde maar is dit normaal dit vage streepje of hoort er dan helemaal Geen streep ik weet dat je er niet mee hoort te testen voor een zwangerschap maar Soms reageren ze er wel op
Er is gedurende je cyclus wel altijd lh te vinden in je urine dus een 2e lijn is er altijd...hoop wel dat je roze test op een zwangerschapstest!
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een streep op je ovulatietest hebben. De test is gewoon negatief, licht positief bestaat niet. Zo'n streep zegt dus niks over een eisprong of een zwangerschap.
Alles wat hierboven staat. Daarbij als ze reageren op hcg dat krijg je een knalstreep (knal posi ovu test) en geen vaag streepje zoals deze test. Dus je kan hier niks van zeggen. Gewoon een zwtest doen dus
Ja dat kan.. ik had ook sochtends een ovulatie test gedaan die een streepje gaf smiddags een zwangerschap test die was positief! Heb je al een zwangerschap test gedaan?
Moet een ovu test altijd een licht streepje vertonen dan @RoGiJuLi @RiRi93 ? Ik heb sensitesten dipstick en had even 1 als test gedaan om te kijken hoe t uberhaupt werkt en was 0.0 teststreep, zelfs geen tuur. Wel goede controle streep. Verwacht dat mn ei ook al geweest is hoor, nu op cd21 namelijk.
Nee dat hoeft zeker niet want het kan zijn dat je urine op dat moment net te weinig lh bevat om hierop te reageren . Maar bijv een dag later wel weer een lichte streep geeft
Dank voor je antwoord! Jij bent mijn wandelende encyclopedie! Ik heb al zoveel van jou antwoorden geleerd via andere topics haha