Baalmomentje :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kniekie, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Pff, wat baal ik even vandaag zeg...
    Begin van deze ronde besloten dat we er deze maand niet mee bezig zouden zijn en dus geen idee wanneer mijn ovulatie is geweest.
    Uitgaande van mijn langste cyclus zou ik vandaag 1 dag overtijd zijn,
    maar vanmorgen een test die na gebruik zo mogelijk nog witter was dan toen ik hem uit de verpakking haalde.
    Natuurlijk, geen bloed geeft moed, maar ik snap ook dat de kans op zwanger zijn deze maand nihil is :(
    Laat die stomme ongesteldheid dan nu ook maar komen, dan kunnen we in ieder geval op naar de volgende ronde! Maar tot op heden, niets...
    Bah!
    Moest t even kwijt...

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had pas na 5 dagen nod positief getest ;)
    Alle 4 de dagen was de test ook negatief

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Had je toen ook een late ovulatie gehad of maakte je weinig HCG aan?
    Ik lees (zoek) hier natuurlijk best veel verhalen van dames die pas na NOD positief hebben getest, maar die kans is natuurlijk heel klein...
    Ik zal gewoon weer af moeten wachten... Het lucht iig al op dat ik hierboven even mijn frustratie kwijt kon :cool:

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Balen jah!! Hadden we maar een glazenbol zodat we vooraf wisten wanneer we zwanger zouden zijn....dan hoef je tenminste niet met die onzekerheid te leven en wist je gewoon waar je aan toe was.

5. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah! Niet leuk! *knuffel*

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had pas op dag 36 mijn ei toen ik zwanger werd, normaal duurt mijn cyclus tussen de 30-35 dagen met af en toe een iets langere ertussen maar nooit meer dan 40 dagen gehad.
    Ik testte uiteindelijk pas op dag 50 positief :)

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik denk dat het met de HCG te maken had. M'n eisprong klopte wel.
    Bij de echo bleek ik, net zoals ik al dacht, 8 weken te zijn.
    Bij m'n tweede zwangerschap had ik weer op de eerste nod wel een positieve test.
    Wacht het maar even af.

8. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    En hoe is het nu met je?

9. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik ben nu aan het werk, dus heb wat afleiding :) merk toch dat ik nog steeds lichte hoop heb... Hoop dat ik snel ongesteld wordt!

10. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    nog steeds niets... :(

11. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Wat naar zeg.
    Hoe gaat het nu met je? Al iets van ongesteldheid ontdekt?

12. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik kan je alleen maar een hele dikke cyber knuffel geven en hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. Of je word ongesteld, of je test positief. Maar dat je onzekerheid voorbij is.

13. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Nee, nog steeds niets (extra's) ontdekt dat op een menstruatie duidt...
    Heb afgelopen 3 dagen last gehad van lage rugpijn en brandend maagzuur, dit zijn twee dingen die ik normaal gesproken nooit heb voor mijn menstruatie. Vandaag (nog) geen last van trouwens.
    De pijnlijke borsten die ik altijd na mijn ovulatie heb, heb ik nu al zeker twee weken maar wel in iets mindere mate dan ik gewend ben. Hierdoor heb ik wel het idee dat mijn ovulatie ongeveer op de normale tijd is geweest en dat maakt me extra onzeker.
    Normaal gesproken heb ik wat buikkrampen in de dagen vlak voordat ik ongesteld moet worden en die heb ik ook gehad tot eergisteren (is nu over), maar nog steeds geen bloed te bekennen :(
    Ik ben al vanaf juni 2013 gestopt met de pil en heb al die maanden een redelijk regelmatige cyclus gehad van 28 tot 32 dagen, dus dit zou toch geen 'ontpillen' meer kunnen zijn?!?
    Raak hier flink van in de war... De hoop blijft terugkomen, iedere ochtend dat ik uit bed stap en niet ongesteld blijk te zijn, maar die hoop gaat steeds samen met een witte test in de prullenmand :(
    Vanmorgen trouwens niet getest, durf even niet meer.

14. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik testte ook pas na een aantal dagen voorbij mijn NOD positief. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven....mijn lichaam heeft mij eens 7 maanden voor de gek gehouden....bleek het ontpillen te zijn. Maar alles kan dus nog.

15. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb zelf ook alle symptomen voorbij zien komen die bij zwangerschap hoorden :( en de dag erna....
    ongesteld.
    Ik kan mezelf echt zo'n beetje zwanger denken als het weer rond mijn NOD is....misselijkheid, maar dat is achteraf gewoon de spanning.
    Ik wil je zeker niet ontmoedigen!! Maar hoop dat de teleurstelling niet te groot is als je wel symptomen denkt te hebben en het niet zo is....
    Laat je ons weten zodra je iets weet? wil je dolgraag feliciteren mocht het zo zijn.....:)

16. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Bedankt voor jullie meeleven :)
    Ik ga er ook voor 98% van uit dat ik een dezer dagen gewoon ongesteld word. Maar toch die 2 procent he, haha...
    Ik zal het zeker even laten weten zodra ik meer weet!!

17. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    Ik duim voor je!!! Die 2%, het is toch iets... Super spannend weer, hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, positief en anders negatief maar wel weer met nieuwe kansen...

18. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan gewoon zijn dat je zwanger bent hoor!

Ik had vanmorgen een positieve test in handen.. Een heel licht streepje!
    Afgelopen zaterdag was ik anders ongesteld geworden.
    Ik heb ook last van de lage rugpijn en maagzuur, zoals jij het beschrijft.

Je moet gewoon blijven hopen! :)
    Keep up THE positive thinking

19. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Een extra probleempje waar ik trouwens mee zit, stél nou dat ik wel zwanger ben, dan moet ik dit op mijn werk doorgeven aangezien ik elke dag word blootgesteld aan, voor zwangere vrouwen, gevaarlijke dingen (narcosegassen, röntgenstraling, botcement).
    Als ik nu op voorhand al deze dingen ga vermijden, gaan al mijn collega's direct vragen of ik zwanger ben en ik heb daar nu eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik dus nog in onzekerheid zit...
    Wat zouden jullie doen in dit geval??

20. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Oh en gefeliciteerd Kruimeltje!!! :D

Deel Deze Pagina